bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

15 Temmuz 2010 Perşembe

20. ayımız

Annecim 20. ayımıza henüz girmişken sendeki değişiklkleri de yazmak istedim.Bir kere çok artist oldun:) biz sana bir şeye kızınca hemen yere yüzüstü kapanıp öksürmeye başlıyosun bunun daha ileri boyutu kusturuyosun kendini :(son zamanlarda o aşamaya gelmeden dikkatini başka tarafa çekiyorum ama sanırım bunları konuşamadığın için yapıyosun tam anlamıyla konuşmayı bırak bir konuşuyosun sanırsın bir dili tam anlamıyla öğrendin:) anlamadığım bir sürü şey söylüyosun acaba geç konuşmana tv izlemen mi yo açtı:( tv yi doktorla konuşucam yasaklarsa daha açmıcaz üzgünüm.Bu gün beni şaırttın Üniversiteden arkadaşım Okan evlenip karşı bloğumuza yerleşti:) ben de seni her işten gelince ya havuza ya da parka götürüyorum bu gün havuza götürdüm Okan ve eşi Ece de havuzdalardı çocuk öncesi çalıştırdım onları Okanı çok sevdin tam ayrılırken ayrılmak istemedin Okan Okan diye bağırdın aslında bazen çalışan anne olduğuma çok üzülüyorum seninle ben ilgilensem sen kesin konuşursun onu bırak tuvalet alışkanlığı bile öğretirim bundan eminim ama malesef çalışıyorum çünkü aslında yine senin iyi bir geleceğin olsun diye çalışıyorum senle olmak her geçen gün daha zevkli oluyor baban ve bana çok düştün biz gidicez diye ödün kopuyor tabi babanın iş seyehatlerinin de bunda etkisi çok ama napalım sağlıkla gitsin gelsin inşallah, baban şu anda Samsun'da ve sanırım haftaya kadar kalacak ben de hepimize değişiklik olsun diye haftaya küçük bir kaçamak ayarladım o da Marmara Adası'na:) umarım kaldığımız yerde güzel olur keyifli bir haftasonu geçiririz annenin acaip tatili geldi dinlenmek istiyor can kuşum:)sen büyüdükçe de seninle vakit geçirmek çok daha eğlenceli olmaya başladı sana çok vakit ayırmak istiyorum o yüzden eylülü iple çekiyorum bayram tatili ile birlikte 2 hafta birlikteyiz sen ben babacın ağız tadıyla inşallah nice nice aylarına:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder