bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

6 Temmuz 2010 Salı

ÜNYE SELOCAN DÜĞÜN:))

Haftasonu 2 günlüğüne Ünyedeydik Can dayının düğününü için sen Ünye'de nasıl mutluydun anlatamam bahçede koşturdun durdun denize girdin tabi hepberaber çok yorulduk ama olsun değdi muhteşem bir düğündü seni uyutup çıktık babanın ananesinin bakıcısı vardı seni ona bıraktık ama 7'den 9'a kadar düğün havası kokladın sonra seni 9'da getirdik sen uyudun biz babanla düğüne :) sabaha kadar eğlendik çok güzeldi ileride tanıcaksın senin bu Can Dayın delinin tekidir düğünde onun deliliğine uygundu Selinle ilk defa tanışma fırsatı bulduk çok sıcak ve çok tatlı düğüne robot dansıyla çıktılar 2 ay çalışmışlar tek kelimeyle süperdi arkadaşları da kendileri de deli gibi eğlendiler senin düğünde hiç resmin yok çünkü yeni aldığımız fotoğraf makinesinina azizliğine uğradık yukarıda koyduğum resimler başkalarının makinelerinden:( gece düğünden döndüğümüzde sen babanlardaydın ben de bir gece öncesinden uykusuz olduğundan bizde kaldım Ünyede evlerimiz karşılıklı babanlarınki ve bizimki çapraz evler neyse o gece babanı uyutmamışsın 2 saat baban uykusuz kaldığı için bütün pazar seni ben aldım gezidirdim sana havuz yaptık Nazla ona girdin dışarda dolandın durdun babacın da uyudu uçağımız akşam 8.40 uçağıydı rotar yaptı eve geldiğimzde saat 2:00 di Peıgasustan nefret ettim bavullarımız 1:30 saat sonra çıktı sen uçakta uyudun ama alanda uyandın hepberaber çok yorulduk ama değdi Can- Selo umarım hep mutlu olursunuz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder