bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

21 Şubat 2012 Salı

Minik aşçı pıtık...

Kek yapmaya bayılıyorsun dün de okulunda aşçılık yapıp kanepeler yapmışsın ben de bu güzel resmi bloguna eklim dedim yarın okulda senin için büyük gün 12 tane iyi şey yapınca yanılmıyorsam 12 idi, Sevgi zinciri tamamlanıyor sonra senin adına parti düzenleniyor senin de tamamlanmış yarın kutlayacaksın aslında ben programa yanlış bakarak bu gün için parti var Demir okulda deyip gömleğini pantolonunu birlikte seçsek de yanlış baktığımı bu gün okula gidince anladım beni görür görmez anne bunlar bana parti yapmadı biliyor musun dedin:)) Neyse yarın olduğuna ikna ettik heyecanlı bir şekilde yattın:)))

3 yorum:

  1. minik aşçıyı yerim ben
    bakalım bu sefer gönderebilecek miyim yorumumu :)

    YanıtlaSil
  2. noluyo da gönderilmiyo anlamadım ki sen blog yaptığıma bakma bilgisayar cahiliyim:))

    YanıtlaSil