bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

9 Kasım 2011 Çarşamba

Güle Güle ÖKSÜRÜK...:)

Annecim ben şunu anladım ki doktorlar kolayını bulmuş biraz gelişimi az olan çocuğa süt allerjisi çıkmasa bile testinden süt allerjisi teşhisi koyuyolar senin gibi uzun öksüren çocuklara da allerjik astım...Daha önce öksürüğün için artık ilaç kullanmadığımı yazmıştım peki neler yaptım... Doğal olan her şeyi araştırdım. 1.Damla Sakızı Zeytinyağı karışımı:Mehmet Okur'un annesi bu karşımı yapmış ama zavallı Mehmet Okur nasıl içmiş bilinmez tadı iğrenç bu karışımın 50 gr damla sakızını buzlukta dondurup üzerini 4 parmak has zeytinyağını geçicek şekilde bir kavanoza koyuyorsun 8 gün karışım bekliyor sonra 1 ay içiyorsun ama tadı gerçekten iğrenç sen ki uyumlu bir çocuksun seninle aram bozuldu benden kaçar oldun 5 gün verebildim bu karışımı o yüzden bir sonuç alamadık. 2.Ballı limon,burun açma cold mix:Öksürük nöbetin geldiğinde ballı limon verip üzerine hiç su vermessen o nöbeti kesiyor ama kalıcı bir çözüm değil burunu da bir bardak suya 1 çay kaşığı karbonat ve yarım çay kaşığı tuz koyup karıştırıp şırıngayla çekip her iki burun deliğine enjekte edip yakana cold mix damlattım.Bunlar rahatlattı ama tam geçirmedi. 3.Çörek Otu:1 kaşık çörek otunu havanda ezip her gün içiyorsun biz bu yöntemi denemedik ama araştırmalarımda çoğu kişinin derdine derman olduğunu öğrendim. 4. VE VE BİZİM MUCİZEMİZ..... BILDIRCIN YUMURTASI:Bu yöntemde Burun açma ve coldmixe devam ettik.Üst solunum yolu,astım,bronşit sorunu olan herkese duyurim muhteşem bir çözüm ventolin maskeye güle güle aynen şöyle uygulanıyor.15-20 gün boyunca uygulanıyor ama ben daha henüz kesmedim sabah aç karnına 1 yemek kaşığı bal,1 bıldırcın yumurtasını 1 bardak süte tamamlıyorsun güzelce karıştırıyorsun sabah aç karnına içmek çok önemli 20.günde mucize gerçekteşti öksüğün yok oldu nasıl mutluyum bilemessin ilaçlar size güle güle ve öksürük sana da bir daha mümkünse görüşmeyelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder