bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

25 Nisan 2010 Pazar

23 nisan kutlu olsun:)

Minik aşkım geçen hafta yoğun bir haftaydı.Salı günü şirket bowling trnuvası vardı geç geldim sen uyumuştun görüşemedik. Çarşamba günü yedek teyzelerinden Deniz Teyzen Prag'tan gelip İzlanda yanardağ küllerinden dolayı uçuşlar iptal olunca bizim işimize yaradı. Senin 2 asil şu anda ismini ve adedini sayamayacağım kadar yedek teyzen var yani çok şanslısın.Neyse Deniz Teyzenle dışarı parka çıktık kumlarda oynadık en son Deniz seni benim karnımda görmüştü ve web camden izletmiştim sen ona o sana karşılıklı bayıldınız fan sayına yeni birini daha eklemiş oldun. Deniz Teyzen sen ben eve geldik babacın da geldi sonra sen Cuddlies' i izledin bu çizgi filme bayılıyorsun ne buluyosun anlamıyorum ama senin kahkahaların dinlemek çok güzel öyle kahkaha atıyosun ki geri geri arkaya düşüyorsun veya seni yatırıyorum kapıdan dinliyorum hala gülüyorsun:)) Deniz Teyzeni de o gece çok güldürdün.23 Nisan günü bir türlü ne yapacağıma karar veremedim seni de kısmi olarak evde hapis tuttum özür dilerim aşkım. 23 Nisan'da Efsun teyzen taşınıyordu ve benim yardıma gitmem gerekiyordu fakat sen varken orda olmam ve yardım etmem çok zordu bir taraftanda Bursadan Ebru Teyzenler bize gelicek ve İstanbul çevresini gezecektik ama bu aklıllı annen bir program yapamadı o gün. Önce yemek yapmamaya karar verdim senle vakit geçirim dedim sonra annemin bize empozesi heralde illa yemek olcak evde misafirler geliyor çünkü?? O gazla senle vakit geçirmek varken mutfağa girdim kolay çember mantısı, mantar kavurması,ve zeytinyağlı biber dolması yaptım gelen insanlar tabi gezmeye geldiklerinden dışarda yemek yemek isticeklerinden bunların hepsi kaldı ben en çok sana fazla vakit ayıramamadığıma kızdım neyseki saat 3 gibi akıllanıp herşeyi bıraktım siteye seni dışarı çıkarttım.Dışarısı inanılmaz sıcaktı sen her zamanki gibi kedileri kovaladın bir de senden büyük bir ablanın bisikletini yarım saat inceledin ben de sana bir bisiklet alacam ama henüz karar veremedim.Sonra babacın geldi caddeye indik Ebru Teyzen ve Tamer amcanla caddede buluştuk birlikte yemek yedik ben hemen sana kentuckyden bir mısır aldım kocaman mısırı güplettin:)) bizde afiyetle yemeğimizi yedik. Sonra seni baban ve Tamer amcana verip biz Ebru Teyzenle Efsun Teyzene yardım etmeye gittik onlar da baya kolaylamışlardı ordan geldiğimizde saat 12:00 di ve uyuduk.Sabah kalktığımızda nereye gidelim diye konuşurken ben tabi gezgin Ceylan:) bir sürü alternatif sundum onlara içlerinden http://www.kulindag.com/ Kulindağı seçtiler senle daha öncede gitmiştik yanlız o zaman çok yağmur yağıyordu şimdi gittiğimizde hava süperdi buranın dezavantajı mama sandalyesi yok bence ayıp neyseki bizim portatif mama sandalyemiz var rahatız ama bence olmalı. Seni uyuttuk mükemmel bir kahvaltı yaptık bunları okuyunca ilerde ohhh siz beni uyuttun kahvaltı yapın diceksin kesin:) ama senin annende babanda kahvaltıya bayılıyor onlara eşik eden Tamer amcan ve Ebru Teyzen olunca kahvaltı saati daha da uzuyor:)) Uyandın seni koltuğuna otrttuk sonra senin tabağına minik minik peynir ekmek domates ve bayıldığın şey grisiniyi koydum bu aralar iştahın yok ve kendin yemek istiyosun ben de izin veriyorum tabi sen mi yiyosun yer mi yoksa üstün mü tartışılır:) Tabi sonra oturmaktan sıkıldın başladın merdiven tırmanmaya:) ne enerji var yahu bu kadar harekete 2 gündür kabızsın neden kabız olduğunu inan anlamıyorum çünkü çok sağlıklı besleniyorsun herkes bana kızıyor ama ben hala kavanozlarla yemek taşıyorum dışarı gidicekken hazırlanmam yarım sat sürüyor bu kadar sebze yemeğe niye kabız oluyorsun anlamış değilim. Kulindağdan ayrılarak adaya gitmeye karar verdik bostancıya geldiğimizde 3 de vapur olduğunu öğrendik saat 3 e 10 vardı baban bizi bıraktı arabaya park yeri bulucam derken vapuru kaçırdık bizim gibi vapuru kaçıranlar vardı onların tavsiyesiyle deniz taksiye bindik süperdi giderken Tamer amcanda gelirken de Ebru Teyzende faytonda uyukladın.Burgazada bizim babanla en sevdiğimiz adadır seni de daha önce götürmüştük fakat yanlış bir seçimmiş o canım Kalpazankaya gitmiş acaip bir kalabalık insanların hiç birbirne saygısı yok hizmet kötü servis kötü neyse kendi uğraşlarımızla da olsa yemek yedik.Ama yanlış günmüş çok kalabalıktı kalabalık olunca ada hiç çekilmiyor biz zaten kalpazankayayı sakin diye seviyorduk gelgelelim curcunayla karşılaştık neyse sağlık olsun.Adadan geldiğimizde sen yorgun düşmüştün hemen yattın 8 de sabah uyandığında saat 9 du gezginlerin turu bitmemişti sabah kalktığımızda Maşkiyeye gitmeye karar verdik.
Sen yolda uyumadın http://yazicilarotel.com.tr/default.asp gideceğimiz yere ulaştığımızda hemen uydun biz de süper kahvaltı yaptık kahvaltı muhteşemdi ama burası da çok kalabalıktı neyseki servis hizmet 10 numaraydı takdir ettik bu günde çok bir şey yemedin iştahsızsın sanırım dişten Yazıcılar Otelin pilavını hüplletin ama yoğurduda çok güzeldi afiyet olsun aşkım sen yiyince ben de mutlu oluyorum.Geç gittiğimiz için kahvaltı faslımız da geç bitti 3'te Sapanca Gölünü göremeden ayrıldık.Çünkü Ananen burda ve onlar viaporttaydı.Biz erken ayrıldık Ebru Teyzenler köy pazarna gitti biz de ananenlerin yanına viapota gittik Nur Teyzen ve ananen alışveriş yapıyorlardı 1 saat onlarla vakit geçirdikten sonra evin yolunu tuttuk eve geldik ben seni banyoya soktum ama artık banyoyu hiç sevmiyorsun napıcaz bilmiyorum kıyamet koparıyosun banyodan sonra yattın.Valla bebek olayında şunu bilir şunu sölerim ki nasıl alıştırırsan öle gider biz seni bizim gibi gezmeye bayılan bir çocuk olarak yetiştirioruz sen de bize uyum sağlıyosun aşkım yanlız böyle kaliteli vakit geçirdikten sonra yarın bizi göremiceksin yine hüsran olacak senin için ama nefis bir haftasonu yaşadın inanılmaz mutlusun bizle biz de senle .... Yarın teyzelerin ve annanen biz de kalacak baban Erzurum'a gidiyor 2 gün onu göremiceksin neyse kazasız belasız inşallah yine bir haftaya başlıyoruz yine ben seni çok özlicem:(