bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

26 Ağustos 2010 Perşembe

YİNE Mİ???

Son zamanlarda şu soudan nefret eder oldum, Yine mi?? Demircim malesef yine hastasın pazar günü öksürük ile başladı pazartesi de devam etti salı günü eve geldiğimde inanamadım çünkü öksürükten boğuluyodun gece öksürük nöbetine girip kendini kusturdun gece boyu sen de ben de baban da hiç uyumadık gerçi baban 3'ten sonra biraz kestirdi.O kadar üzüldüm kü sen boğazını gösterip ağlayınca ben de ağlamaya başladım bir de neden bu kadar sık hasta oluyosun diye kendime kızmaya başladım çünkü artık kendimi suçlamaya başladım bir de şu yine mi diye soranlar eklenince o gece sen de ben de karşılıklı ağladık.Doktorunu aradım can sıkacak bir şey yok aşılar tam tamamlanana kadar bu merasim böyle sürecek dedi sonuçta Demir antibiyotik almıyor sadece grip ilaçları alıyor dedi içimi rahatlattı gerçi bu sefer actifet,sinecod,deloday birarada kullandık neyse şu anda daha iyisin çok şükür allah beterinden saklasın yarın Ünye'ye gidiyoruz pazartesi dönüyoruz bayramda burda olmadığımız için annemleri görmek istedim sen de resimlerde gösterdiğin anane,dede,babannenleri göreceksin bize de küçük bir kaçamak olacak eğer salı günkü öksürüğün devam etseydi biletin yanmasını falan dikkate almayıp iptal ettirecektim ama çok şükür iyiye gidiyosun.Biz gezme ayımıza girdik önce Ünye sonra Paris sonra Bodrum sonra da Kıbrıs umarım ciddi bir hastalık geçirmeden döneriz.Neyseki ateşimiz yok buna da şükür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder