bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

6 Haziran 2011 Pazartesi

BRONŞİT:(

Yani gerçekten anlayaıyorum şu doktorları ah Ahmet Bey seni nasıl özlüyoruz bir bilsen 1.5 aydır allerji tedavisi görüyosun kullanmadığın ilaç sprey kalmadı ama sen bu gün çekilen göğüs filminle bronjitmişsin tatlım.1.5 ayda ne kadar ilaç kullandık bilmiyorum hatırlamak dahi istemiyorum şimdi de bronşit sebebiyle antibiyotiğe başladık bu aldığın ikinci antiiotik diğerini orta kulak iltihabı olduğunda almıştın Allah beterinden saklasın diyorum şusebebini anlamadan çocuğu deneme tahtası yapan doktorlara çok kızıyorum acaba kadın doktorlarda mı bir problem var yoksa bana hep bunlar mı çatıyor neyse kuzucum lütfen haftasonuna iyileş tatil arifesi çok korkuyor annen:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder