bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Yüzme aşkımız:))

eçmz Aşkım öksürüğümüz geçer geçmez okulunda yüzme kursuna okeyi verdik ve bu salı itibariyle yüzmeye başladın. Akşam okula gittiğimde senin daha önce yüzme kursuna gidip gitmediğini sordular çünkü bir tane boru makarna alıp bütün havuzu boydan boya yüzmüşsün şu zamana kadar tam bir başlangıç yapamamıştık.Bu gün itibariyle akşam işten geldikten sonra çimlere uzanıp akşam yemeği yeme olayımız akşam yemeği yedikten hemen sonra havuzda son buldu.Sen her zaman suyu çok sevdin hatta bayıldın dolayısıyla havuza da bayıldın.Havuza soktuğum için eleştiriliyorum bana da hijyen gelmiyor hele de kuzenin Naz İdrar yolu iltihabı olmuşken korkarak sokuyorum havuza seni ama sen nasıl mutlusun anlatamam işten gelince çimlere uzanıp çıplak ayak gezmek sana da bana da çok iyi geliyor.Okulda da yüzmeye devam yüzme hocası herkesin 3 ay içinde geldiği yere daha ilk günde geldi demiş tabi antremanlısın. Yanlız bu gün okulla birlikte at binmeye gitmişsiniz sen hoşlanmamışsın istememişsin.Okula erken verdiğimiz ve tam gün verdiğimiz için eleştirilsem de baban 3 günlük iş seyehatindeyken seni okula bırakan ben bir kez daha çok iyi karar verdiğimizi anladım o kadar seviyorsun ki okulu bana el salladın ben şimdi kahvaltı yapacam sana iyi işler dedin.Bu aralar her cümlenin başlangıcı bir şey söylicem anne ben de sana bir şey sölylicem seni çok seviyorum iyi ki varsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder