bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Bir Milat daha GÜLE GÜLE EMZİK

Annecim bu ayın en büyük gelişmesini ayrı yazmak istedim çünkü en çok korktuğum şeylerden ilki tuvalet alışkanlığı ikincisi emzikti. Çok şükür ki tuvalet alışkanlığın tamam hatta gece bile bezlenmiyorsun arada tabi kaçamaklar oluyor ama buna da şükür.Aslında emzik olayını yeni yaşında halledicektik yeni yaşınla büyüdün veya büyüceksin bırakıcaz diye seni yemeğe başlamıştık ama 8 AĞUSTOS günü çişini yaparken pat diye esnerken emziğini kulozete düşürdün içimden bir ses tam sırası dedi. Bir de bir yerde eğer bebeğin yüzünden emziğe bir şey olursa anında kaybedin yazıyordu. Onu uygulamaya karar verdim akşamına mickey fareni kucağına verdim bununla uyu bebeğim artık emzik yok dedim baya ağladın ama sonra uyuya kaldın sabaha kadar uyanmadın sabah da kalktığında meme diye ağladın bizi istemedin çişini yapın tekrar yatmak istedin bizi protesto ederek yatağına kakanı ve çişini yaptın hem de sadece kilotla yatarken.... Tepki göstermeden hata olmuş heraldee diyerek baban temizlemiş. Sonraki gün daha kolay oldu o kadar ağlamadın yine istedin ama düşürdün bebeğim gitti emzik dedim mickey fare ne sarılıp yattın 3. gün ise ben mickey fareyi istemiyorum dedin ona da sarılmadan uyudun emziği hiç sormadın fakat emzik sana öyle bir güven veriyormuş ki şimdi bize kesinlikle kapını kapattırmıyorsun.Emziksiz 9. günümüzde protesto çişlerimizin sıklığı azalsa da devam ettiğinden bezlenmeyi kesinlikle reddettiğinden huggies dry night ile yatırıyoruz.Biliyorum bu protesto da geçici çünkü okula başladığında da 1 ay çiş yaptın altına bebekliğinden beri hep düzen sevdin.Bu aralar akşamları amin okunmadan yatakta olmalıyım diyorsun hatta Nazlılar geldi biraz geç yatabilir dedik babanla ama sen amin okundu beni unuttunuz dedin. Çok ama çok şükür emziği sormuyorsun protesto çişleri de azaldı. Sonuçta akşam 8 den maximum 6.30 a kadar çiş yapmadan durabiliyorsuna ama dayanma sınırın 6.30 yani bu aralar uyku haram bize.Ama sanırım bir milat daha gerçekleşti ve birlikte yendik emzik olayını da canım benim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder