bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

23 Şubat 2012 Perşembe

SEVGİ ZİNCİRİ

1 Haftadır sevgi zinciriyle yatıp kalkıyorduk acaba ne diye merak ederken çıka çıka renkli karton halkaların zımbayla birleştirilmiş hali çıktı ama bu senin için dünya meselesi oldu çıktı neyseki en sonunda aldın o zinciri ve partin de yapıldı sen rahat ettin biz de. Markete bile Hawaiye gider gibi bu boynunda öyle gidiyorsun valla yırtılacak da sende kıyamet koparacaksın diye aklım gidiyor şimdilerde salonumuzun başköşesinde duruyor o gün o kadar mutluydun ki ben de sana bir süpriz hediye ve baban için de bir tane süpriz hediye aldım bana sarılıp anne o kadar mutluyum ki demen var ya bitirdi beni yaptığın her doğru harekette halkaları zımbalıyorlar sonunda kolye olunca sevgi zincirin tamamlanmış oluyor valla bu motive edici unsuru iyi bulmuşlar bu aralar yine favorin harfler ve sayılar ben harfleri baban da sayılarla ilgili bir hediye aldı şimdilerde sürekli bunlarla oynuyor akşam tavuklu pilav yemek ayran içmek sonra mickey mouselu kinder süprizin çikolatasını yemeden içindekini merakla açıp bütün karakterleri biraraya getirmeye çalışmak rutuelimiz.O çocuksu saflığın,soruların,yorumların o kadar zevkli ki bu aralar işe arkadan çavuşbaşı yolundan gidip işe erken gidip kahvaltı yapmak yerine seninle yatakta geçirdiğim 10 dakikayı iple çekiyorum.Bana hikaye anlatman sarılman,yorumlarına bayılıyorum seni çok seviyorum be oğlum... süpriz hediye ve baba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder