bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

20 Mart 2012 Salı

40.ay özet

Demircim elim bir türlü gitmedi bloga yazmak için üşendim bu gün unutmadan yazmak istedim.Sen gerçekten nevi şahsına munhasır bir çocuksun senin bir tarzın var yemek yerken istediğini,giyinirken istediğini müzik dinlerken bile dinlemek istediğini dinliyorsun bu ay en çok Barış Manço'nun karma cd sini dinlemeye bayılıyorsun burda Kara Sevda ve Yaz Dostum favorilerin,onun dışında Hadise Aşk Kaç Beden Giyer? Gökçe Tuttu fırlattı kalbimi bunlar çalınca da çok memnun oluyorsun.Okulda eşofman giymekten hoşlanıyorsun ama mutlaka renk uyumu olacak ve üzerinde mutlaka sevdiğin bir çizgi film karakteri olması lazım yoksa giymiyorsun. Okulda çok iyi yemek yediğin için evde ne istersen onu pişiriyorum bu ayki favorin yemeğin yoğurt domates ve tavuk suyu ve pirinçle yaptığım pembe çorba:) 08.Mart Günü elinde çiçekle gelip anne bunu sana ben yaptım dünya kadınlar günün kutlu olsun diyecek kadar incesin bazen yine tutturmaların ve diretmelerin olsa da genel anlamda uyumlusun.Nazla aran iyi genelde ağlayan ve üzülen taraf sen olsan da yine Naz'ı gördüğünde gözlerinin içi parlıyor birbirinizi sevmeniz çok hoşuma gidiyor.Her haftasonu biraraya gelmeye çalışıyoruz geçen hafta da Efsun Teyzenin doğum gününü utladık.Bilmiş bilmiş konuşmaların var dakika geçmiyor ki bizi kopartacak yeni bir cümle çıkmasın.Yemeğini güzel beni üzmeden yersen süprize hak kazanıyorsun geçende deden aradı sen de yemeğini bitirmiştin benden süpriz istedin annecim dedenle konuşuyorum dedim iyi de ağzınla konuşuyosun elinle süprizi verebilirsin!dedin... Büyüklerinle aran çok iyi babanen,ananen,dedelerini seviyorsun sanırım onlarında seni çok sevdiğini biliyorsun ve Ünye'yi ağzından düşürmüyorsun.Iphoneda kendi resmini çekmeye bayılıyorsun bu ay arabalara olan ilgin azaldı daha çok yap-boz,ingilizce tombala,kart eşleştirme,sayılar ve harflere bayılıyorsun ve tabi bu ayki favorin evde müzik dinleyip top oynamak havalar yavaş yavaş güzelleşirken sen de dışarı çıkmak istiyorsun geçende anne ben artık kısa kollu giymek istiyorum dedin valla ben de istiyorum canımım içi. Sabahları Çavuşbaşı yolundan gittiğim için seninle 10 dakika geçiriyorum bu bana çok iyi geliyor yine 8 de yatıyorsun sabahta 6 -7 aralığında uyanıyorsun kahvaltı yapmak için okulu beklemeden evde confleks yemeden artık okula gitmiyorsun kuralların ve düzenini kendin de bozmak istemiyorsun her akşam benim ve babanın vitaminlerimizi içirmeden uyumuyorsun mutlaka hikaye anlatmamızı ya da okumamızı istiyorsun eskiden kendin de anlatoyodun şimdi ben çok yorgunum anlatamam deyip poponu dönüyorsun bizse zamanın nasıl hızlı geçtiğine inanamayarak şaşkınlıkla seni izliyoruz canım oğlum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder