bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

27 Şubat 2013 Çarşamba

Satranç ve Futbol Tutkusu


4.5 yaşına yaklaştığın şu zamanlarda en büyük iki tutkun futbol ve satranç.Okulda gittiğin satranç kursuyla baya baya ilerlettin şimdilerde ablan ve bana satranç öğretiyorsun senin sayende ablan ve ben bir takıma transfer olabiliriz aldığımız kaleyi küçük bulsan da diğer kale salonu tamamen kapsıyor diye bu küçük olanı seçtik.Futbol oynarken de maç yaparken de hep sen kazanıcaksın ben gol attığımda arıza çıkarıyorsun baban sana kıyamayıp hep sana yenildiği için benden de aynı şeyi bekliyorsun ama ben seni biraz zorluyorum ki kaybetmeyi de öğren diye bir dekaybediceğini anlayıp deli gibi ağlaman yok mu o zaman üzülüyorum işte hallerine şaşkoloz oğlum benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder