bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

21 Eylül 2013 Cumartesi

GS-TRABZON MAÇI




Demircim tembel bir annen var kabul ediyorum geçen seneki GS-Trabzon maç heyecanını ancak yazabiliyorum.Ogün maç öncesi stada yakın Tatlıses kebabta lahmacunları mideye indirdik.Sen de etçi olduğun için bayıla bayıla yedin.Tatlses Kebabpta İbrahim Tatlıses ve Mahmut Tuncer tavla oynuyordu sen bir ara yanımızdan kayboldun bir baktım İbrahim Tatlısesin omuzuna elini koymul maç kaç kaç amca dedin o da amca değil oğlum dede dicen bana dedi:)Sonra Mahmut Tuncer de kırmızı gözlük takıyorum ben de değişedelim mi dedi sen de numaralarımız uymaz dedin!!!İbrahim Tatlıses bunun üzerine çocuk senden akıllı dedi:)kebapları güzel yedikten sonra maça geldik.İlkten ıslıklar,bağırışlardan ürktün koltuğa çıkmak istemedin ama sonra alıştın 2 gol attı Galatasaray sen bayıldın.Şimdilerde malesef tam bir futbol manyağı şeklinde dolanıyorsun evde oturma odasında koca bir kale var sürekli maç yapalım diyorsun ya Burak Yılmaz ya da Selçuk oluyorsun GS tv favorin ve tüm maç kanalları umarım geçicidir fena futbol delisi oldun çünkü:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder