bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

16 Ocak 2014 Perşembe

Kırık ayak:(

Annecik 2014 e ayak kırarak başladım kötü bir başlangıç oldu normalde her gün servise binen sen beni Anadolu yakasında bir toplantıya gidecek götürsen mutlaka okula bırakmamı istîyorsun ben de seni kırmıyorum dün de senle çıktık seni okula bıraktım geri dönüşte merdivenlerde ayağım ters dönüp biranda yuvarlandım ayağıma bir baktım ki anında şişti yardım edin yardım edin diye bağırdım sonunda sürüklenerek uçan telefonu aldım ele aradım okulu Esen öğretmen sağolsun çok yardımcı oldu hemşire bu kırık veya çatlaktır dedi bindim taksiye gittim hastaneye baban da geldi ayağın kırık olduğunu öğrendik ayağım şimdi alçı gibi bir atelde ve koltuk değnekleriyleyim :( dün geldin elinde çiçek ve hariboyla yine gönlümü fethettin küçük adam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder