bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

21 Mart 2010 Pazar

ceylannnnn

Demir hasta olmasına rağmen haftasonu bol bol gezdik o da gittikçe iyiyye gidiyor bu arad ben en çok şaşırtan şey 19 mart cuma günü demir daha baba diyemesken bana baktı ve ceylan dedi sanırım yanlış anladım dedim bu sefer kız kardeşim de duydu oğlum annenin yanı sıra artık ceylaannn diye bana bağırıyor.:))bu arada inanılmaz meraklı hep çekmecelerin içinde bir de her yere kendini atmaya başladı mesela yatağın üstüne veya koltuğn üstüne çıkıp birden bırakıyor kendini en korktuğum şey merdiven kapıyı açıyor artık dış kapıyı ve merdivem başına geldiğinde hiç düşücem diye bir bilinç yok 2 kere yakaladım sanırım bundan sonra çok dikatli olmalıyız artık yandık:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder