bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

17 Mart 2010 Çarşamba

Demircik Çok Hasta

16. ayımıza hastalıkla girdik benim miniğimi ben hasta ettim işin kötüsü.İş Yerinde inanılmaz bir grip salgını var ben de 2 hatadır gribim cumartesi babamız çalıştığı için Demircikle kaldık başbaşa benle çok içiçe olmasın diye dışarı bile çıkarttım ki çok hastaydım benim için çok zor olmasına rağmen hiç öpmedim.Pazar günü de dışarıdaydık çünkü Demir dışarıdayken bana ilgisi azalıp başka şeylere yöneliyor. Bu da benim kollarım açısından iyi oluyor çünkü artık iyice ağırlaştı hınne hınneee peşimde dolanıyor bu da benim çok hoşuma gidiyor. Henüz baba demiyor sanırım inat yapıyor ona bakan yengesine sırf biz yenge diyoruz diye yenge diyor fakat baba demiyor tabi bu durum babamızın hiç hoşuna gitmiyor baba dedirtmeye kalktığımız zaman avazı çıktığı kadar hınnnnnnneeeeeeeee ya da yingaaaaaaaaa diyor:) pazar akşamı kitlenip hiç uyumadı vicks sürdük burnuna buhar makinesi peditus(peditus hiç işe yaramayan ilaç) ama işe yaramadı ben de hasta olduğum için kalmak çok zor geldi babamız kalktığı zamanda avazı çıktığı kadar bağırdı ben kalkıp ona bağıdığım zaman da uyudu ah Demir beni neden bağıtıyosun annecim çok eşşeksin sana bağırmak istemiyorum güzellikle yat annecim uyu annecim diyosunm naz yapıyosun sesimi ciddileştiirnce her zamanki imam pozisyonunu alıyosun(imam pozisyonu yüz üstü namaz kılıp secde eder gibi uyuyoruz).Demirin gripleri çok uzun sürüyor en az 15 gün umarım bu sefer kolay atlatır ve allah beterinden saklasın deyip buna da şükür diyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder