bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

26 Temmuz 2010 Pazartesi

HASTALIK VE GEZME BİR ARADA

Annecim daha öneki yazıya eklediğim resimler sana bakan yengenin oğlu Cengiz'in düğününden, o gün çok endişeliydim çünkü sen uzun zamandır 8 de yatıyodun yeni uykunu 9 yaptık orda uyuyamassın diye çok korktuk seni bırakıcak yerimiz de yoktu ama neyseki 9'da uyudun o kadar gürültüye rağmen... Biz de 11 'de kalktık arabaya oturtunca biraz ağladın sonra arabada yine uyudun arabadan alınca tekrar uyandın inan sana bunları yaparken içim parçalanıyor ama inan baban da ben de zorda kalmadıkça yapmıyoruz. Neyse çok da huysuzluk yapmadın allahtan. Babacın 1 hafta Samsundaydı gerçekten çok özledin sen de ben de.. Neyseki sağlıkla geldi bu ay anne baba nerde bu ne o ne gibi şeyler söylemeye başladın babanın arkasından baba baba diyodun hiçbir zaman suratına baba demedin sanırım bu iş seyehatlerine çok kızdığından. Bu ta ki geçen cumaya kadar(23.07.2010) sürdü baban perşembe günü geldi sen de cuma günü babana bakıp baba dedin sonra da baba dememenin acısını çıkartıyosun hatta ben sana kızdığım zaman baba baba diye ağlıyosun.Geçen pazar Nur Teyzen de bizdeydi cumartesi senle birlikte meydan da ve ikea'da takıldık. Sana oyuncak aldık sonra seni yengene bıraktım akşam Candan Erçetin konserine gittim çok iyiydi gerçekten o kadar dansa ben nefes nefese kalırdım bir de hiç detone olmadan şarkılarını söyledi muhteşemdi.Cumartesi yengene bırakırken evde her yer açıktı ya orda ceyandan üşüttün ya da pazar sabahı seni aldım sonra Nur Teyzeni aldık birlikte havuza girdik o gün çok sıcaktı havuz kalabalıktı yanlız seni hep büyük havuza soktum baya baya yüzüyosun kolluklarınla:)) hatta ya sırt üst ya da yüz üstü suyun üzerinde balık gibi duruyosun süpersin...Akşam oldu sen hastasın bir anda tıkandın ve ben gece boyu hiç ama hiç uyumadım tabi sen de Nur teyzen de süper uyudu sen yıktın evi uyanmadı o gün düşündüm sen doğana kadar ben de böyleydim heralde bir ara yanıma aldım seni ama yine de işe yaramadı salı günü de aynısı hemen peditus ve sinecod başladım daha sonra Deniz Teyzen ve Efsun Teyzen ve Mıstık dedenin de diretmesiyle doktora karşı çıkıp aferin plusa başladık ama değişen bir şey olmadı 1 hafta geçti sen yine hastasın yine öksürüyosun tabi biz de daha önceden ayarladığımız Marmamara Adası seyehatini iptal etmeyerek acaba körükledik mi bilemedim ama sanki denize girince tuzlu su sümüklerini akıttı:)) ilk gün odaya yerleşip hemen denize indik sen denizden çıkmak istemedin inanılmaz sıcaktı biz de izin verdik sonra bir çocuğun havuzuna takıldın onu bırakmak istemedin. Gece olunca 9'da yatırdık seni seni yatırmadan deniz kenarında yürüdük canım çok midye çekmişti deniz kenarı bir yere gittik sen akşam 8'de denizi gösterip ağlamaya başladın girmek istedin neysek emzikle sakinleştin midye de çok lezzetli değil di fakat harika bir yakomoz eşliğinde babanla biralarımızı içtik sonuç biz de hasta olduk.O gece yanımızdaki park yatakta pek rahat edemedin ama park yatağın yatağı olmadığını şaşkoloz annen farkettiğinde saat 4'tü çok sert diye uyuyamadın bir de üstüne öksürmen tuz biber ekti kızdın sinirlendin tabi. Neyse saat 4 gibi yanımıza aldık seni tabi baban kaçıncı uykusundaydı farketmedi aslında aynı odada uyumaya sen de biz de alışık değiliz neyse ki o gün 4'ten sonra uyudun tabi ben uyuyamadım sana bakmaktan!8 gibi kalktın daha kahvaltı hazır değildi bizde denize girelim dedik hep beraber denize girdik sonra yukarı çıktık sen hiçbir şey yemedin kahvaltı da üzdün beni peynirli yumurta yaptılar sana onu yemedin sonra belki çorba yersin diye düşündüm onu da yemedin.Aslında bir gün önce yayla çorbası ve şehriye çorbası içirdim sana orda çok güzel yedin ama sabah ne yumurta ne de çorba hiçbir şey yemek istemdedin, Üstüne annen çay alırken semaverde elektirik çarpınca elektirk atmaya giden annen elektiriklenip geldi:)) Neyse sen kahvaltıdan sonra da huzursuzdun inanılmaz bir sıcak vardı ve öksürüğün artınca denize sokmamaya karar verdik bir de işin ilginci beze kaka yapmana rağmen ada seyahati boyunca kaka yapmadın eve gelince 2 kere çıktın:))) o gün deniz otobüsümüz 5.30 daydı,Babana çıkıp adada biraz yürüyelim sana iyi gelebileceğini söylemiştim yanılmışım güneş gelince arabana oturmak istemedin kucak istedin biz de almayınca bir öfke nöbetine sokup kendini tırnaklarınla çizdin.Bu durumda olaya el koyma zamanı gelmişti orda idonun satış noktasını gördüm hemen oraya sordum 2:15 te deniz otobüsü varmış hiç düşünmeden değiştirdim açıkcası deniz otobüsünün bu kadar uzun sürdüğünü bilmeden biletleri almışım nasıl bir haleti ruhiye içindeysem:)20 dakikada nasıl hazırlandık nasıl bavul topladık bilemedik otelden çorba ısıttırıp deniz otobüsünde o çorbayı içirdim sana. Adaya giderken de gelirken de uyuduğun ve deniz otobüsünde beni hiç üzmediğin için teşekkür ederim.Tabi çubuk krakerinde etkisini unutmayalım çubuk krakere bayılıyosun öyleki baban adadan 2 paket aldı aman unutmayalım dedik.Ada'ya giderken cici bebe almayı unuttuk neyseki BİM vardı hiç istemeden de olsa alışveriş ettik.Marmara Adasında Mola Motel de kaldık odadaki tuvalette duş ve tuvaletin hepsinin birarada olması garipti ama yine de bu 1 günlük kısa tatil bile çok ama çok iyi geldi oteldekiler çok güleyüzlü ve yardımcıydı mama sandalyesi yoktu allahtan portatif sandalyeni götürmüştük o sandalye bizim her şeyimiz:) mothercare'den almıştım her sandalyeye monte oluyor iyi ki de almışım:) Adada deniz çok güzeldi o da yorgunluğumuzu aldı şimdi sıra seni iyileştirmede nolur iyileş annecim sana antibiyotik hiç vermedik doktorun da allahtan bizim gibi düşünüyor ilaca karşıbir doktorun var deden eczacı olduğu için bizim gibi düşünmüyor tabi bu gün konuştuğumda bu öküsürüğün allerjik olabilceğini söyledi deloday veya zirtec şurup vermemi istedi neyse yarın doktorunla konuşucam okey derse ona da başlıcaz lütfen iyileş aşkımm....