bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

24 Eylül 2010 Cuma

22. ayımız

22. ayımıza aslında gireli 1 haftadan fazla oldu ama bir türlü yazamadım. Bu ayda konuşmalar biraz daha arttı . Ezan okununca amin diyosun,ananem bizde şu anda 1 hafta kalacak onu çok seviyosun nene veya anane diyosun birisi geldiğinde onu tanıştırıyosun:) ayakkabıya kabıka diyosun ay dede favorin onla yatıp onla kalkıyosun sanırım onu alıncak bir şey zannediyosun çünkü bizden istiyorsun.Kendin yemek yemeğe bayılıyosun o yüzden köfteyi,karpuzu,pilavı kendin yiyosun biraz döküyosun ama olsun.Işık ve lambalara bayılıyosun lambaaaa diyosun ,Evde hamurlarla 1 saat oynayabiliyosun ya da 1 saatden fazla sulu boya yapıyorsun oyalamak kolay yani seni ama dışarda durum değişiyor kedi köpek varsa bittik ondan zarar gelebileceğini bilmeden tepiniyosun üzerlerinde.Genelde sosyal bir çocuksun ama tabi çok da açılmıyosun dışarda özellikle babacısın bu aylarda nedense geceleri uyanmaya çok başladın Paris’te yatağını beğenmedin diye düşünürken buraya döndüğümüzde 2 gün kalkmadın ama sonraki günlerde diktin beni ayağa babanla dönüşümlü de kalkamıyoruz çünkü beni istiyosun gündüz ise babacısın garip çocuk sun vesselam. Geçen haftasonu benim eski şirketten büyüklerimle birlikte yelkenliyle adaya gittik seni her yere ama her yere götürmek istiyorum çünkü bir hafta sonumuz var sensiz bir şey yapmak istemiyorum bir etkinlik olacaksa senle birlikte yapmak istiyorum. Yelkenlinin dümenini tuttun küçük kaptan oldun yani:) adaya indiğimizde seni masaya oturtamadık mama sandalyesi de bulamadık senin mama sandalyeni de götürmemişiz biraz zorlandık ama olsun senle her şey güzel oğlum. Yarın Bodrum’a gidiyoruz ama havalar bozdu ve Bodrum’u yağmurlu gösteriyor sanırım yanlış bir zaman seçtik bakalım göreceğiz nice aylarını günlerini yıllarını görürüz inşallah hep birlikte sağlıkla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder