bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

29 Kasım 2010 Pazartesi

Nişan ,Doğum günü partileri ve bayram:)

Annen çok yoğun olduğu için böyle geriden takip ediyor gündemi blogun. Ancak doğum günü partilerini ve bayramı yazmaya fırsat bulabildim.9 Günlük bayram tatiline girmeden önce Perşembe günü 11 Kasım’da doğum günün vardı evde küçük bir parti verdik Efsun Teyzen, Nur Teyzen, Elif ve Ebru Teyzelerin. Bülent Enişten ve Kerem Abinle birlikte Ünye’ye gitmeden önceki gün evdeki partin çok güzel ve neşeli oldu. Yanlız annen dili dışarda hem sana parti hazırlıkları hem bavul hazırlığı hem de Nur Teyzenin bayramda söz ve nişan hazırlığı inan çok yoruldu ama hepsinden de alnımızın akıyla çıktık:) Aslında ananenle ve halamlarla konuşup bayramın ilk günü sana doğum günü partisi yapmaya karar verdik babanenle de konuşup Samsun’da babanın teyzesi ve annanesinin de olduğu 2 parti yapacaktık yanlız annen doğum günlerini gününde sevdiği için sana Perşembe akşamı mini bir parti yapmaya karar verdi hemen yemek pasta hazırlıkları yapıldı pasta siparişi verildi iş yerinin alt katında Pelit olması ve pastalarının muhteşem olması tabi işimize yaradı ama annen unutkan olunca ve her şeye yetmeye çalışınca olmadı tabi pastayı unutup işten çıktım trafik inanılmaz yoğundu ve oğluma pasta üftelemicem diye çok üzülerek babanı aradım baban yine tüm pozitifliğiyle olsun eğer halledemssen ben alıp gelirim bir pasta sıkma canını dedi biraz rahatladım sonra işyerinden herkesi aradım allahtan bizim tarafta işi olan bir arkadaşımı buldum saat 8’de hızır gibi pastayı yetiştirdi sağolsun. Sen Kerem abinle oynadın hediyeleri açtın nasıl mutluydun ben anlamassın zannetim ama gayet de güzel anlayıp hediyeee deyip alkışladın mum üflerken Kerem Abinle birlikte üfledin çok mutluydun o gece çokk. Sonra ertesi gün yine koştur koştur uçağa atlayıp Ünye’nin yolunu tuttuk.Dedelerin,babannen,ananen,teyzelerin,kuzenlerinle(Poyraz ve Naz) ve büyük ailemizle inanılmaz mutluydun Naz’la çok güzel oynadınız kahkahalara boğuldunuz.hava çok güzeldi seninle gündüzleri park ve yürüyüş keyfi yaptık.Muratcan ve Emir abine bayıldın çok güzel oynadınız. Deniz Teyzenin kızı Su doğuduğundan beri seni kıskandığı için onula pek uyuşamadın ama olsun tatil harikaydı. İlk Defa Deniz Teyzen’de çişini söyledin ve çiş yaptın bunda Naz’ın da etkisi var tabi sonra çiş olayının devamı gelmedi ama olsun çok da kafama takmıyorum korkutmuyorum eğlenceli hale getiriyorum güle güle çişler yapıyoruz. Bayramın ilk günü çok kalabalık olarak dedemin evinde toplandık Sevil Halacım harika bir kafvaltı sofrası hazırlamıştı hepimiz mide fesadı geçirdik sana Ünye’de yaptırdığım pasta da harikaydı.Poyraz ve Naz la birlikte mumu üfledin çok mutluydun sonra Samsun’a babnın teyzesi ve ananesini görmek için yola çıktık orda da babanın kuzeni Çiğdem’in oğlu Efe’yle hiç bir şeyini paylaşmadın bazen bir damarın tutuyor hiç bir şeyini paylaşmıyosun kıyamet koparıyosun bazen de veriyosun ama çok nadir oluyor Poyraz ve Naz senden büyük olduğu için senin tutturmalarına pek de aldırmıyolar ama seninle aynı yaş ve senden küçük bebeklerle paylaşamayınca çığlıkçığlığa bir ağlama kriziyle sonuçlanıyor umarım geçecek bu tutturmalar.Samsun da da sana mum üflettik hediyeler aldın bayıldın herkesin sana hediye vermesi çok hoşuna gitti. Sonra Nur Teyzenin söz ve nişan koşturması başladı o zamanlar daha çok babanla birlikte oldun çünkü biz çok yoğun çalıştık söz evde oldu Naz la sen o gün çok yoruldunuz heralde erkenden uyuyup kerkesi şaşırttınız biz de rahat rahat iş gördük:)Sen tüm bayram ,söz ve nisan’da her ne kadar papyon,kravat ve pantolon askısından nefret etsen de çok yakışıklıydın. Nişan akşamı bizimle beraber 7 ‘de geldin Naz ve Yağmur’la oynadın ortalarda dolandın su şişelerini masadan masaya taşıdın 9’da da baban seni eve götütürp yatırdı allahtan hiç uyanmamışsın biz gelince de senin koynuna girince uyumaya devam ettin. Nişan Çok güzel geçti Nur Teyzenler salona girerken giriş müzüiği ne olacak dedim o da bilmiyordu o anda Nur Teyzenin sesinin çok güzel olduğu geldi aklıma ve daha önceden de orkestrayala uyumu da vardı kendin söyleyek gir dedim Mçaka’da buluşalım Türküsüyle girdi muteşemdi sözler de uydu herkes çok güldü çok eğlendi çok güzel bir nişan oldu.Bol gezmeli bol arkadaşlı süper bir bayram oldu senin için Ünye'de şunu daha net anladık ki tam bir araba delisisin herkesin arabasını biliyosun ailede toyota dede,daihatsu anane,ford baba,woksvagen ayşe bu böyle devam ediyor bilidiğin araba markaları toyota,kia,volvo,renault,hyundi,bmw,ford,mercedes,seat,fiat:)Osman Enişeme olan hayranlığın devam etse de yine de peşimizden ayrılmadın tabi dönüş senin için de bizim için de zordu ama yine de kolay uyum sağladık benim canım oğlum iyi ki doğdun iyi ki varsın sen doğdun ben tamamlandım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder