bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

25 Nisan 2011 Pazartesi

23 NİSAN KUTLU OLSUN

23 NİSAN'DA bizim insan kaynakları duyuru yapıp 22 nisan cuma günü çocuklara işe gelmeyi serbest bırakıp üstüne de işe palyaçolar gelince tam curcuna oldu o gün seni almak için eve geldiğimde hazır nazır bekliyordun trafik vardı geç kaldım eve gelince hadi ama anne nerde kaldın dedin:) Önce biraz çekindin sonra free takıldın.Palyoçaların verdiği boyama kitabını boyadın. Pamuk Doruk'u sevdik birlikte.. Efsun Teyzene Nazı da götirim dedim o da babannesinde kalsın akşam gelmesin cumartesi kuzen günümüz var ben rahat hazırlanim dedi ok dedim ama Naz için ok değildi,kıyamet koparmış Efsun aradı biz de senle gidip aldık Naz'ı eve dönerken dehşet bir trafik vardı eve geldik siz Naz'la çok güzel oynadınız yemeklerinizi yediniz erkenden yattınız.Sonraki gün Naz'la birlikte senin okuluna gittik son konuşmalarımızı yaptık okulunla eve geldik hep birlikte kek yaptık sonra Efsun Teyze'ne gittik Süsen Halam ve eniştem de burdalardı siz yine 3 kuduruk kudurdunuz yaptığınız keklerin kepsini yediniz:)Kuzen günümüz ve Naz'ın bizde kalmasına bayıldın ben de Naz ve sana bayıldım:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder