bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

25 Nisan 2011 Pazartesi

MİLAT

25 Nisan 2011 bu gün bizim için bir milattı.Çünkü sen kreşe başladın minik kuşum o kadar endişeli ve heyecanlıydık ki babanla bütün gün kalbim pır pır etti baban seni bıraktı yuvaya 1 saat oturduktan sonra seni bırakıp ayrılmış sen sonra 1 saat ağlamışsın sonra ama yemeğini yemişsin uykunu uyumuşssun ben de mest oldum ama ilk günden fazla üzerine gitmeden 4 gibi aldım seni beni görünce çok ama çok sevindin umarım uyumulu olup kolay atlatırsın alışma sürecini ilk günü atlattık çok şükür:)

2 yorum:

  1. demek okullu oldunuz tebrik ederimmm
    dilerim çabuk alışır
    sanki demir başlamış gibi hisettim büyük demir nasıl tepki verise küçüğü de öyle yapar gibime geliyor :)hadi göreyim seni

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım aynen öyle oluyor di mi minik Demir abiyi takipte:)Valla Nihancım giderek azalan sabah babadan ayrılma ağlamalarımız en son 2 dakikaya kadar düştü bir kaç alt ıslatma olayımızdan sonra asayiş berkamal:)) evde hiç yenmeyen omlet,fasulye,nohut,türlü gibi şeylerin yenip annenin dumur olma durumunu yaşıyoruz.Yani Etçi Demir kreşe başladı otçu oldu :))

    YanıtlaSil