bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

22 Kasım 2011 Salı

36. ay 3 yaş:))

Bu ay küçük bir papağan olup etrafımızda bilmiş blmiş konuşmalarına bayılıyoruz.Genelde hayırdan anlıyorsun ve tutturmuyorsun bu huyuna bayılıyorum sana bir şeyi mantıklı bir şekilde açıklarsan kesinlikle ikiletmiyorsun bunda da kendimize paye çıkartmadan edemicem çünkü biz sana doğduğun ve bir şeylerden anlamaya başladığın zamandan itibaren hayırı gerçekten hayır olan şeylere kullandık senin için zararlı olabilecek şeylere...Mesela arabanda hep oturdun çünkü ufak bir bıklamanda seni oyalayacak bir şey vardı yanımda keza arabada araba koltuğuna oturdun çünkü oradan kalkılmayacağını çok net bildin.Bu ay özellikle kadın erkek ayrımların kızlar makyaj yapar erkekler yapmaz erkekler traş olur kızlar olmaz devam etmekle birlikte bir de erkeklerin çok üstünolduğuna inanıyorsun sana hayır dediğimiz şeyleri tekrarlamaya bayılıyorsun mesela birini birinden çok seviyorsan onu söylememen gerektiğini az sevdiğini söylediğin kişinin kalbini kırabileceğini söylemiştim kendi kendine ama öyle bunu seviyorum onu sevmiyorum denmezzzz diyorsun:))Bu aralar her gün makarna istedin benden öle her gün makarna yenmez büyüyemessin dedim bu gün bana çorba ver her gün makarna yenmezzz büyüyemem sonra dedin.Okulda en sevdiğin erkek arkadaşın Demir Nokay ve Ege kız arkadaşın ise Ceren Gülbay.Babanın iş yerine gittiğin günden itibaren bir tır takıntın başladı ki sorma tırlarla ve minik arabalarınla odanda tek başına saatler geçirebiliyorsun en bayıldığın aktivite bizimle oynamak ve birlikte bir şeyler yapmak bize kızdığında da bak seninle oynamam diyosun aklın sıra bizi cezalandırıyorsun 2 dakika sonra da anne ben senden özür dilemeye karar verdim deyip geliyorsun bir kucaklama öpme faslımız başlıyor seni ne kadar özlüyorum bilemessin 6 dan 8 e kadar gördüğüm 2 saat nasıl hızlı geçiyor sana doyamıyoruz.Bu ayın en büyük ve en komik gelişmesi bütün ingilizce renkleri bilmen ve ingilizce 10 a kadar sayabilmen greene gariyın diyosun blue ya bilu bayılıyorum.Nice aylarına yaşlarına canım oğlum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder