bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

9 Kasım 2011 Çarşamba

Demir Güney Fransa'yı keşfetti....

Tatlım Roma'ya giderken vize 6 aylık çıkınca bu gezenti anne babayı kaşıntılar tuttu tabi kasımda nereye gidilir diye araştırırken Güney Fransa veya Güney İtalya kulağa hoş geldi.Tabi bu planı haziranda yapınca havanında bu kadar kötü olacağını bilemezdik.Biz planı yapınca Ebru Teyze'nlerde bize ilk plana bizi de dahil edin deyince 4 Kasım günü birlikte yola koyulduk 1.Gün doğru Marsilya'ya uçtuk araba kiraladık ilk gün nevigasyonu çözücez diye canımız çıktı kendimizi az daha Lyon'da buluyoduk. Güya plana göre ilk gün Marsilya'yı gezicektik sadece alışveriş yapıp dairemizin yolunu tuttuk. hazır çorba,makarna tavuk üçlemesi o yorgunluğun üstüne mükemmel oldu. 2. Gün erkenden kalktık.Aix Provence-Toulon-Cassis-La biotat'a gittik. Cassis süper bir sahil kasabası keşfedilmeye değer bakir,temiz... 3. Gün Saint Tropez,Cannes ve Antibes'e gittik Saint Tropez de fena değil ama Antibes'e bayıldık ve karar verdik kesinlikle bir sonraki gün de gezmeliydik bu güzelliği 4. Gün erkenden kalktık Monaco ve Monte Carlo'nun yolunu tuttuk burayı da çok beğendik.İnsanları bile daha bir kaliteli sonra Nice'e geldik burada kısa bir tur yapıp asıl aklımızın kaldığı yer Antibes'i daha iyi keşfettik sokak sokak gezip kaybolduk muhteşemdi 5. Gün Marsilya ve çevresini gezip havaalanının yolunu tuttuk. Sana gelince gitmeden 3 gün önce ateşlendin malesef ateşin 40'ı bulunca antibiyotiğe başladık antibiyotik de seni sinirli yapti kesince sen de rahatladın ben de tabi 3 günde dikildin ayağa bir gün önce ateşli çocuğu gezmeğe götürürsen ne yapsan mustahaktır aslında ama 2 gün beni üzdün dinlemez oldun nasıl geri cevap veriyorsun nasıl yani dedim?Neyse kesince antibiyotiği anladık sinirin sebebini ... Bir küsme çıkardın gitti ben de sizinle oynamıyorum deyip dördümüze koydun postayı ağlama krizleri ve küsmeler 2 gün sürdü allahtan yine uyumlu Demir'e geri döndün.Tabi hastalık iştahını bitirdi her zamanki böyle zamanlarda olduğu gibi sadece makarna istedin sabah yumurta ve peynirini çok zor yedin sabah tuttuğumuz dairelerimizde kahvaltı yaptık Ebru'yla tam bir komşuculuk oynadık ben çorba yapıyorsam o sofrayı kurup tavuk yapıyor ben makarna yapıyorum gibi öğlen için ise sabah azırladığımız sandviçleri yedik sen de oraların meyveli yoğurdunu pek bir sevdiğin için öğlen yemeğini genelde pas geçtin.Carrefour'dan yaptığımız 55 Euroluk alışveriş bize yetti de arttı bile tabi ben önceden deneyimli olduğum için yanıma çay,tuz,senin sütün,balın,bıldırcın yumurtan senin beyaz peynirin,öğlen sandviçleri için salam ve kaşar,prinç,şehriye gibi önemli ayrıntıları aldım.Vize sıkıntısı olmadığı için evimizi ve arabamızı da 6 ay önce kiraladığımız için uçuşumuzu da pegasus puanlarla bedavaya getirince toplamda 500 Euroya muhteşem bir tatil yaptık tabi Marsilya'da kalıp gel git yapmak baya zor oldu ama kafamız bomboş aylak aylak gezdik bu bölgenin ekmeğine bayıldık hamal gibi ekmek yedik Puyricard'a gidemedik alıklığım tuttu babana gir demedim sonra jeton düştü aklım kaldı ne yalan söylim.Antibes'e Cassis'e bayıldık.Navigasyon olarak yüklediğimiz adına Sacide Teyze koyduğumuz türkçe anlatımlı IPHONE uygulaması SYGIC'I tek geçiyorum çok işimize yaradı 6 senedir böyle bir felaket hava görmemişler biz getirdik o havayı ama yine de süper bir geziydi daha nicelerine...