bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

18 Ocak 2012 Çarşamba

18.01.2012 tekrar kapımızı kapatıyoruz....

Annecim 08.08.2011 tarihinden itibaren emzik almıyoruz.Yalnız o güne kadar kapını kapatıp direkt yatan sen o günden itibaren bu gün yani 18.01.2012 ye kadar bize kapını kesinlikle kapattırmadın sanırım emzik sana inanılmaz güven veriyordu.Bu gün yatırdım seni her zamanki gibi sen bir tane hikaye anlattın sonra da ben anlattım.Bulaşık makinesini çalıştırmıştım anne çok ses geliyor dedin ben de seni denemek için kapıyı kapatim o zaman dedim sen de tamam kapat dedin ve yaklaşık 6 ay sonra tekrar kapı kapalı uyumaya başladık umarım eskiye dönmüşüzdür gerçi şimdi de çok zor değil ama emzikli zamanında kapıyı kapatıp ben uyucam deyip yatıyordun daha konuşmak için erken ama umarım o zamana dönmüşüzdür....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder