bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

3 Ocak 2012 Salı

Yeni Yıl:)

Annecim Yeni yıla girerken girdiğimiz yılın sayılarını ezberledin tam bir sayı delisisin Sitenin girişinde de kocaman 2012 yazdığı için artık biliyosun girdiğimiz yılın 2012 olduğunu okulda da söyleyince şaşırtmışsın öğretmenleri geçen cumayı iple çektin çünkü cuma günü okulunuzda yeni yıl partisi vardı noel babayı çok merak ediyodun beni ve babanı da çok görmek istedin partinde ama ufak hastalıklarımdan dolayı hastanede olmam gerektiğinden malesef partine gelemedim ama babana Demirin yanına git dedim eğer işiniz erken biterse benim yanıma gelirsiniz dedim parti 4 te başlayacaktı sen şimşek mc queen kostümü giyecektin ve noel baba size hediye verecekti çok heyecanlıydın kısmet değilmiş yanında olamadık çünkü bütün veliler erken gelince partin saat 2 de başlamış baban gittiğinde bitmiş tabi sen bozulmuşsun bu duruma haklı olarak parti erken bitince baban da seni aldı ve bronşitten dolayı hava verdikleri acilde benim yanıma getirdi geldiğinde niye gelmedin dedin ben de hasta oldum bak oğlum senin gibi öksürüyorum bir de karnım ağrıyo dedim sen de kakanı yap geçer dedin acildeki iki doktor gülmekten öldü çocuk doğru söylüyor dediler:) Noel babaya moel baba diyosun ne istiyosun ondan dediğimde ilginç bir şekilde gömlek dedin ki giymeye pek de bayılmassın hemen sonrasında Nazlı sana gömlek alınca Anne Arda'nın annesi Noel Baba mı bana gömlek getirdi ya dedin:)Yılbaşında evde olmayı tercih ettik sen 10'a kadar Naz'ları bekledin çok da uykun gelince beni yatırın dedin.Efsun Teyzenler 10.30 da bizde olunca bir baktım ki babanın kucağında girdin içeri gömlekle başladığımız yılbaşına pijamalı devam ettin Naz'ı göremedim diye ağlamışsın meğer yarım saat yine oturup Naz'ı beklemişsin,Naz'la çok güzel oynadınız uykunuz gelince de yatağa yatıp minik Caliou dan çizgi film izleyip süt içtiniz sesiniz hiç çıkmadı sen ilk defa gece 1'e kadar ayakta kaldın neyseki bir sonraki gün nerdeyse tüm gün uyudun.Bol kahkahalı,neşeli,çok yemekli,bol hediyeli her şeyden önemlisi senli ve Naz'lı güzel bir gece geçirdik gecenin sonunda Tamer'in kucağında uyuklayıp beni artık yatırın dedin.Gecenin bombası migrostan aldığımız şapkalarla gaza gelen babanın size Michael Jackson taklidi yapıp bizi kopartmasıydı:)Bu yıl çok güzel bir yıl olsun sağlık,mutluluk,huzur,para hepsi bizim olsun....Nice senelere...
u
f

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder