bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

29 Nisan 2012 Pazar

Doğum Günüm...

Annecim bu sene 18 Nisan'da doğum günümde bir telaşa girdin ki sorma ee ben tek başıma hediye alamam babam benim içinde aldı mı acaba diye her sabah her akşam bana sordun sonunda 18 Nisan geldi sabah güzel bir öpücükle kutladın akşam da Ebru ve Tamer geldiler hep beraber doğum günümü kutladık.
Babanın hediyesi benim için gerçekten süpriz oldu bisiklet tutkunu olan ben seninle bineceğim bir bisikleti çok istediğimi söylemiştim babana o da unutmamış inin aşağıya benim hediyem aşağıda dedi senle koşa koşa aşağıya indik bir baktım ki baban bana bir doğum günü kızı armağan etmiş kızım yok kız gibi bisikletim oldu:)
Şimdilerde ise atıyorum seni bisikletin arkasına sen mutlusun ben daha da mutlu iyi ki varım ve baban ve sen iyi ki varsınız tüm sevdiklerimle sağlıklı mutlu nice nice yaşlarım olsun iyi ki de doğmuşum:)iyi ki de doğurmuşum.. Bu arada senin hediyen olan kolye ve küpeleri de hiç çıkarmıyorum sevgili oğlum seninle her şey daha güzel puzzleın eksik parçasıymışsın sen doğdun tamamlamış olduk işte:)

1 yorum:

  1. Nice güzel yaşlar dilerim canım:)Hediyelerini güle güle kullan iyi günlerinde olsun:)

    YanıtlaSil