bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

29 Nisan 2012 Pazar

Favorilerin..

Son zamanlarda mickeyne sarılmadan uyumuyorsun,http://www.oyuncax.com/pinfo.asp?pid=8722 Arabaların yine en favori oyuncakların arabalarla saatlerini geçirebiliyorsun bu arada BİM in oyuncaklarını takip ediyorum senin de benim de favorimiz çok uyguna çok güzel oyuncaklar oluyor dışarda 50 TL olan katlı asansörlü otoparkı bu gün sana 16.90 TL Ye aldım.Çubuk kraker yine favorin ama dışarda bulursa ya da birisi verirse patates kızartması yemeyen sen cipse bayılıyorsun makarna çorbası(pembe ve sinekli pembelisi domatesli olan naneli olan sinekli)Barış Manço şarkılarından oluşan albüm,benim bisikletim,senin bisikletin,scooterın,Caliou,Mickey Mouse,Winnie The Pooh ha bir de okuldaki kızlarda Beray'dan çok bahsediyorsun ilk aşkımız olma yolunda hızlıca ilerliyor bunlar hatırladığım favorilerin benimse favorim seni kucağımda taşırken saçımı okşaman o zaman eridiğimi söyleyebilirim işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder