bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Buruk Gün:(

Aslında hep bir burukluk var kalbim buruluyor boğazım düğümleniyor tam ağlıcam ya sen Demircim karşımda oluyorsun hemen toparlanıyorum ya da canım arkadaşımın oğulları Murat Can ve Emir…
Çok güzeldi kaybettiğim çocukluk arkadaşımın oğulları ve seni bir arada görmek ama bir taraftan da çok acıydı.Kendime gelemedim toparlanamadım hele de Murat Can o kadar benziyor ki onu gördüğüm an gözümde yaşlar titriyor.Anneye özlemle büyüyorlar.Murat Canla çok paylaşımım var ama Emir’le ilk defa yakınlaştık havuz kenarında üşüdüğü zaman onca ergenlik kasılmasına J büyük olmaya çalışmasına rağmen Ceylan Teyze bana çok sıkı sarılırmısın üşümem azalsın demesi bir de göğsüme kafasını dayayışını unutamıyorum sense Demircim iki ağabeyin olmasından kaynaklı çok mutluydun o gün birlikte havuza girdiniz tıpkı Nilcan’la benim yaptığım gibi size de tüm bakkaldaki pislikleri Jalıp evde karnınız ağrıyıncaya kadar çizgi film izlemenize izin verdim birlikte alışverişe gidip oyun merkezinde oyun oynadınız çok dolu bir gündü. Tıpkı Nilcan’la benim yaşadığım günler gibi …Birlikte olmaktan sen de onlar da mutluydu hele Murat Canın sana sımsıkı sarılıp başını öpmesi aklımdan çıkmıyor.Hayat bazen çok acımasız oluyor canım oğlum önemli olan bir şekilde devam etmek senden ricam bu iki ağabeyini unutma onlar canımın canları sen de benim canımsın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder