bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Neler yaptık...

Annecim uzun zaman yazmaya fırsat bulmayınca bu ay neler yaptığımızı toplu yazim istedim.Önce saçların kestirdik enseyi biraz açtık saçın baya papaz olmuştu:) Hep birlikte 9.evlilik yıl dönümümüzü kutladık seninle birlikte kutlamak ayrı bir keyifliydi..Akşamları senin için Buyakadaki Vızz a gittik sen oynarken bizde babanla afiyetle yemek yedik.Küçüklüğünde seni almadıkları IKEA nın top havuzuna artık girebiliyorsun aşkım.Bu ay göz kontrolüne gittik doktorun numaralarını arttırdı sen de yadırgamadan taktın çok şükür:)Bu aylarda çok bir bal oldun sabah kalktığındaki keskin mös kokuna kurban olduğum,sürekli soru sormana bayılıyorum ben hep bebekleri severdim baban da çocukları ama senin bu yaşın da pek tatlıymış bebeğim ya her anın keyfini çıkarmaya çalışan ben, sana doyamıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder