bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

15 Eylül 2012 Cumartesi

2012 değişiklikler yılı...

Annecim bu yıla başlamadan önce babanın ve benim iş yerlerimiz farklıydı farklı bir arabamız ve evimiz vardı.Bu yıl bizim için çok değişik ve güzel şeylerin olduğu bir yıldı umarım hep böyle devam eder nazar deydirmeyiz:)Önce değişiklik benim işimle oldu daha sonra ben servis kullanmaya başlayıp çok araba kullanmadığım için tasarruf yapmak için daha ucuz araba aldık sonra ayağımızı bahçeye basıp elektiriği atma hayaliyle çok fazla ev gezip en bahçesi büyük olana karar verdik eve geçtikten hemen sonra ise baban iş değiştirdi.Hatta inanmayacaksın ama aldığımız ev için kaporayı taaa BARCELONA!DA ödedik baban ve benim en beğendiğim ortak noktamız bir şey kafamıza yatarsa anında karar verip uygulamaya geçmemiz ev almamız da böyle oldu bir sürü ev gezip bütçemize en uygun bahçesi en büyük evi aldık şimdilerde ise sen ayakların çıplak bahçede dolanıyorsun bu haline bayılıyorum çünkü inan apartman çocuğu olmanı istemiyorum doğayla hep iç içe ol hayvanları bitkileri hep sev istiyorum tabi şimdilerde eski düzenimiz biraz bozuldu.Seni sadece okula gitmek ve geldiğinde servisten alan ablan şimdilerde tam gün 1 yaşındaki bebeğiyle gelmeye başladı hal böyleyken onu sabah evinden almak sonra onu evine bırakmak da bize düşüyor nasıl yoruluyoruz anlatamam ama sen çok mutlusun her şeyden önemlisi de bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder