bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

16 Aralık 2012 Pazar

BARIŞ MANÇO HAYRANLIĞI





Annecim şu hayatta senin için iki sanatçı var biri Tarkan diğeri de Barış Manço bize malesef başka cd dinlettirmiyorsun Barış Manço öldükten sonra derlenen cd ye bayılıyorsun hal böyleyken bir de okulda Barış Manço haftası yapıp tüm şarkıları ezberlenip Barış Manço Müzesi ziyaret edildi. O kadar beğenmişsin ki müzeyi ve o kadar etkilenmişsin ki anne biliyor musun ben çok üzgünüm Barış Manço ölmüş oysaki ben ona Kara Sevda ve Arkadaşım Eşşek'i söyleyecektim söyleyemedim dedin.Sen de biliyor musun bebeğim ben de çok üzgünüm o öldüğü için çünkü ondan önce ve ondan sonra çocuklara bu kadar eğilen başka bir sanatçı çıkaramadı bu ülke ve sevindirici olan şey ise hala size dokunabiliyor olması huzur içinde uyu güzel saçlı bol yüzüklü iyi kalpli ilginç şarkılı adam iyi ki senin gibi bir sanatçı var da ben de çocuğumu senin müziklerinle büyütebiliyorum.Şimdilerde her akşam bize arkadaşım eşşek,kara sevda,domates  biber patlıcan ve ayıyla konser vermeden uyumuyorsun canikom:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder