bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

16 Aralık 2012 Pazar

KISA BURSA TATİLİ

Ailecek ne kadar gezenti bir aile olduğumuz bilmeyen yoktur .Haftasonu için babanın süprizi ile güzel bir
Bursa tatili yaptık arabaya atladığımız gibi feribotla direkt Bursa..
Çok sevdin feribotu şehre indiğimizde uyumamak için direndin.Çiçek Izgara da yanan soba eşliğinde biz yemek yerken sen de garson abiyle birlikte balıklarla oynadın sonra Koza handa kahvelerimizi yudumladık.Akşam yemeğinde benim üniversitede favori mekanım Kitap Evi'ne gittik.Şöminenin önünde sen güzel bir uyku çekerken biz de keyifli bir yemek yedik.Üniversite zamanında adı Akdoğan olup şimdilerde tamamen yenilenen Tiera otel de kaldık.Havuza çocukların girmesinin yasak olduğunu bize söylemedikleri için  biraz gerilsek de seni o saatten sonra tutamayacaklarını anlayıp havuza girmene izin verdiler.Termal havuzun etkisinden midir bilinmez hayatında ilk defa o gece 8 de uyuyup ertesi gün 9.30 da kalktın:)Yorgunum deyip hasta olmandan bizi korkutsan da gençliğimin üniversite yıllarımın Bursa'sına senle birlikte  yolculuk yapmak sevdiğim yerleri üniversitemi yurdumu evimi sana göstermek,Altıparmak-Çekirge yürüyüşü yapıp seni Hacivat ve Kara gözle tanıştırmak çok keyifliydi aşkımmm....

Bursa daki en büyük bomban otelde kalan Balıkesir Sporu çok merak edip siz hangi takımlısınız diye futbolculara sorman futbolculardan birinin Balıkesir Spor sen hangi takımlısın dediğinde Cimbombom dedin futbolcu çocuk da ben de Beşiktaşlıyım dediğinde anne bu da nasıl oluyor bu adam benle dalga geçiyor iki takım tutulur mu hiç demen günün bombasıydı....:)