bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

20 Haziran 2010 Pazar

Babalar Günü:)

Canımın içi o kadar şanslısın ki çünkü senin çok ama çok süper bir baban var. O kadar süper ki sana şöyle anlatim ben sen 5 aylıkken 1 haftalığına İsviçre'ye işle ilgili zorunlu eğitime gittim bu süreçte sana kim baktı biliyomusun BABAN.... Herkes çok şaşırsa da ben hiç şaşırmıyorum çünkü senin baban senin her şeyinle çok ilgili yani SÜPER BABA:))Ben böyle bir kocaya sahip olduğum sen de böyle bir babaya sahip olduğun için çok şanslıyız. Bu gün kalktım hemen sana LC WAIKIKI DEN aldığım T-Shirti giydirdim üzerinde DAD yazıyordu aynısından babana da aldım bu babalar gününde pişti oldunuz yani ama çok sevimliydiniz:)) beraber Suadiye Miror'a gittik kahvaltı yaptık sen mama sandalyesinden hiç kalkmadın ama ben de senin ilgilendiğin her şeyi çantama doldurarak ne kadar akıllı davrandığım için kendimi kutladım.Bu gün sanırım nette bir sorun var resimleri yükleyemiyorum sağlık olsun sonra yüklerim.Bu aralar eski evimizi satmakla uğraşıyoruz bir alıcı çıktı eski eve gittik onların da 6 yaşında bir oğulları vardı sen kan ter oldun abiyi yakalıcan diye kendini kaybettin bayıldın abiye zaten abilere bayılıyorsun ama kızları sevmiyosun nasıl olsa sevicem diyosan ok:)) sonra eve geldik sabah havuza girdiğimizi söylemeyi unuttum akşam tekrar girdik havuza bayılıyosun babacın, seni kameraya aldı sonra eve geldik dehşet bir yağmur başladı ben akşam yemeğinde salata ve köfte yaptım ve köfteleri küçük parçalar halinde senin önüne koydum çatalla afiyetle yedin:)) sonra yattın babacın da yattı ben de bu yazıyı bitirir bitirmez yatıcam.Bu arada kendi babamı da unutmak istemiyorum babacım seniçok seviyorum iyi ki varsın sen güvensin,güçsün mutluluksun ve Demircim sen de ne şanslısın ki benim babama söylediğim bu güzel sözleri sen de babana söyleyebileceksin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder