bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

20 Haziran 2010 Pazar

Yeni oyun Grubu??

Haftalar,aylar,günler,yıllar :))) geyik yaptım...Ne kadar çabuk geçiyor geçen hafta başı nasıl hafta sonu oldu anlaşılır gibi değil.Perşembe günü Yengenin düğün hazırlıkları ve babanın bir arkadaşının düğünü olduğu için yengende kaldın o gün seni göremeseydim üzülürdüm çünkü sabah da sen uyurken ben çıkıyorum neyse ki bir bahane oldu biberonunu koymayı unutmuşum eve gelip biberon alıp yengene uğradım baya zorluydu trafik açısından ama seni gördüm ya o bana yeter yengene gittim sen gayet uslu durmuşsun çünkü daha bebekken kesinlikle durmuyodun seni hiç bırakamıyodum aslında bırakmakta istemiyordum şimdi zorda kalınca bırakıyorum neyse seninle biraz oynadık tam ben ayağa kalktım gitmek için ,baktım suratın değişti yengen seni oyalarken ben de kaçtım:) sonra koştur koştur eve gidip giyindim babanla babanın arkadaşının düğününe gittik çok da zevksiz bir düğündü:)) seni bıraktığıma pişman oldum neyse babanla boğazda yemek yemiş olduk.Eve geldiğimzde sensiz eve gelmek çok zordu minik eşyaların o kadar tatlı o kadar sevimli ki iyi ki varsın benim boncuğum.Cuma günü seni almaya gittiğimde çok sevindin hemen atladın kucağıma sonra baban da eve erken geldi beraber sitedeki cafede yemek yedik bu aralar seni bırakıyorum eline de çatal ve kaşık veriyorum sen boğuşuyosun yemeklerle hiç sesin çıkmıyor biraz batırıyosun ama hiç önemli değil allahtan rahat bir annen var kuzum.Cumartesi yine farklı bir oyun grubuna gittik önce http://www.buyuyencocuk.com.tr/page.aspxc=16_1 sonra http://www.yenidunyalaranaokulu.com/ bu hafta sonu da http://www.kindyroo.net/ bunlardan en çok sen de bende yeni dünyaları beğendik ama yaz olduğu için çoğunluk sağlayamadıklarından bitiriyolar , çoğu oyun grubu bu yüzden yapmıyor bu hafta kindy roo ya gittik ilk ikisi oyun grubu ismi üstünde nasıl istersen öyle takılıyosun ama kindy roo da her yaptırdıkları hareketin bir nedeni var aslında bu kadar kural hoşuma gitmedi açıkcası zaten hayatının yarısı kurallarla geçicek 1.5 yaşında zevkle bir şeyler yap istiyorum belki doğru belki yanlış ama böyle düşünüyorum.Zaten sen çok takılmadın istediğin gibi oynadın orda ilk gittiğinde çocuklar böyle olurlarmış sonra kurallara uyup onların istediğini yapıyolar resmen komutla yapılıyor gibi geldi bana ters napim o yüzden sana yeni yerler arama yolundayım:) Neyse deneme dersiydi sen yine çok yoruldun yolda nasıl zapdedip uyutmadım gel sen bana sor sonra babacın geldi beraber havuz keyfi yaptık bu gün babalar günüydü gerçi sen babanı 2 gün üstüte görmediğin için biraz tavırlıydın ama bu akşama doğru düzeldin babalar günü yazısı ve resimleri az sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder