bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

16 Haziran 2010 Çarşamba

Minik Kabus Naz:))

Annecim bunu yazmadan duramadım haftasonu Efsun Teyzen,Naz, ve Bülent Enişten bize geldi sen Nazı görünce ağlama krizine girdin istemedin onu evde tabi bunda çok haklısın çünkü Naz seni direkt sıkıştırıyor,cimiyor tokatlıyor ne kadar uyarsak da sevme triplerinde bunları yapıp dinlemiyor yine senin başında ve rahat bırakmıyor seni sen de haklı olarak hoşlanmıyosun :)) ama o kuzenin :))annecim birlikte oynıcanız günleri iple çekiyorum kahvaltıya geldiler doğru dürüst kahvaltı yapamadık sen benim kucağımda her zaman babana giden sen babanı da istemiyosun kahvaltı masası da kurarken çok zorlandım yukarıdaki resimler kesinlikle aldatıcı birinde ben sana komiklik yapıp güldürüyorum diğerlerinde ise en sevdiğin şey su dolu bardağa elini sokuyosun:) son zamanlarda buna bayılıyosun açıkçası hiç sesimi çıkartmıyorum ama bazen de abartıp suluk'undaki suyu eve boşaltıyosun o zaman bağırtı işitiyosun tabi sana bağırdığım zaman kafanı kendi omuzuna doğru sokuyosun uzun bir süre benden tepki vermemi bekliyosun gülmemek için kendimizi çok zor tutuyoruz. Naz gibi diğer kabusun Dila sitede sana zamk gibi yapışan başka bir arkadaş hiç unutmuyosun ne Nazı ne de Dila yı görür görmez kaçıyosun en kıymetli şeyin bisikletin Dilayı görünce ona bırakıp kaçtın ahhh kızlar şimdiden kabusumuz oldunuz:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder