bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

10 Ocak 2011 Pazartesi

26. ay

26. ayımızı 3 gün önceden yazmamız gerekti çünkü yarın babanen ve deden gelecek baban Antalya'da hazır vakit bulmuşken yazmak istedim.26. ayımıza girdiğimiz şu günlerde bir tarafım senin yaptığın aksiliklere kızmak isterken bir tarafımda kahkahalarca gülmek istiyor çünkü çok komiksin tuvalet olayında ilerlemeyi bırak geri gittik geçen ay çişi kakayı söylüyordun bu ay ise kakayı söyleyip çişi kesinlikle söylemyosun biz de her yarım saatte bir otutturuyoruz genelde yapıyorsun aslında evde bezi tamemen kestik diyebiliriz ama sen söylemiyosun bizim zorumuzla yapıyorsun bu neden böyle oldu acaba biz mi bir yerde yanlış yaptık onu da bilmiyorum inşallah düzelir zamana bırakıyorum uykular dışında bezlenmemen de güzel aslında bazı uzmanlar bırakınca hepsini birden hem gece hem gündüz bırakmayı söylerken bazıları da alıştıra alıştıra yavaş yavaş bırakmak yanlısı bana ikincisi daha mantıklı geliyor uykularda bezliyorum çünkü bir kaç kez çişsiz kalksan yine bezlemicem ama lök bir şekilde kalkıyorsun çünkü çok su içiyorsun bir de geceleri süt içiyorsun sütü gündüz içmeyip sadece gece içtiğin için açıkcası sütü de bırakmak istemiyorum.Tuvalet olayında beni en çok güldüren şey çişim yokkkk diye bağırıyosun ama böyle bağırırken bir bakıyorum alttına bakıp çiş yapıyorsun sonra hınzırca gülerek çişim varmış diyosun o zaman gülmeyen ciddi bir anne rolünü oynamak isteyen ben içeri koşup deli gibi gülüyorum:) tabi bunu sana çaktırmıyorum caliounun annesi gibi tatlım hani çişin yoktu ortalığı göl yaptın ya diyorum baban bu diologları duyunca sana güldüğünü göstermemek için kıs kıs oluyor ya da odayı terkediyor.Aslında hızla her şeyin değişebiliyor mesela yemediğin bir şeyi daha sonra bayıla bayıla yiyorsun dışarıda o yemez ya vermeyin dediğim her şeyi götürüyosun,eskiden bizimle aynı yatakta yatmayı bırak aynı odada yatmak istemezken şimdi en uzun gündüz uykularını bizle beraber yapıyosun akşam düzenin bozulmasın diye seni gece yanımıza almıyoruz sen de hiç istekli olmuyorsun. Baban bu Pazar işle ilgili Antalya’ya gitti 4 gün erkeğim sensin giderken de beni uyardı akşamları Demir’le yatmak yok gündüz yatabilirsiniz diye çünkü Allah için o kadar huzurlu uyuyorum ve uyuyosun ki aklıma gelmedi değil senle yatmak ama akşam rutinin şaşar diye de cesaret edemedim.Onun dışında bu ayın en belirgin hareketin balonlara bayılıyo olman baban sen ben 3’lü tezahurat yapıp ellerimizde balonlar şişşşşşşşşştt 1.2.3 llalalalalalalal oooo ben beşiktaş baban cimbombom diyor sen de babana uyup cimbom diyosun balonları çılgın çılgın sallıyoruz sonra baban ya da ben herkes balonu burnuna götürsün,sonra sırasıyla bütün organlarımızı söyleyip sonra senin söylemeni sağlıyoruz o kadar komik söylüyosun ki hekiss bununa :) hekiss gafaya:) Senle ilgili her şey çok hızlı değişirken ve gelişirken tek değişmeyen şey suya bayılman çok soğuk olmadığı zamanlarda seni kapalı havuza götürüyoruz bayılıyorsun çıkmak istemiyorsun havuzun ışıklarını kapattıklarında Demir bizi kovuyolar diyoruz Işığı kapattii diyosun ve çıkılacağını anlıyorsun. Bu ay özellikle iki kelimeyi biraraya getirme işini çok güzel yapmaya başladın anne geldi,baba gitti aldı kalktı yaptı düştü..kelime daarcığın gittikçe artıyor.Araba deliliğin devam mitsubishi ve birkaç lüks araba dışında hepsini biliyorsun sana bu ay çeşit çeşit anahtalıklar aldık onlarla çok mutlusun lazımlıkta onlarla vakit geçiriyorsun.Bu arada diş fırçalamaya başladın ona diş fıçalamak denilirse macunu yalayıp tekrar sürmemizi istiyorsun sürmeyince kıyamet kopuyor.Favori şakın yine Tarkan'dan öp öp arabaya biner binmez ö ö aç diyosun ya da şarkı daha biter bitmez ö ö diyosun.Haftasonları genelde hava soğuk olsa da seni mutlaka dışarı çıkarıyoruz çünkü hafta içleri dışarı çıkmadığından sana da hava aldırmış oluyoruz.Akşamları genelde koyun koyuna yatıp salatalık,kaju,çubuk kraker ,patlamış mısır ya da senin canın ne istiyorsa onu yiyoruz zaten her şeyi ama her şeyi artık bir şekilde anlatıyorsun bu haftadan itibaren artık dışarı lazımlık taşımıyorum aparatla çiş yaptırmaya çalışıyorum lazımlık rahat olduğu için orada çok uzun zaman oturabiliyorsun ama aparatla yapıp hemen kalkıyorsun zaten aparatın taşıması daha kolay oluyor.Genelde paylaşımın sıfır ve yine hep bizi yanında istiyorsun dışarda biz yanına gelmeyince sinirlenip ağlıyorsun.Akşamları yine yatış saatin 9 ve çok şükür ki memeyi ağzına koyar koymaz uyuyosun zaten seni yatırıp kapıyı çekip çıkıyoruz gündüzleri de dışarda uyku saatlerin genelde öğlen 1 veya 2 gibi uyumak istiyosun yine memeyle ve üzerinde bir örtüyle... örtü istiyorsun çünkü karanlığı seviyorsun.Açıkcası memeyi bırakmak konusunda baskı yapmak istemiyorum çünkü sadece uyku esnasında istiyorsun. Zaten genelde çok karakter sahibisin:) sana istemediğin bir şeyi yaptırmak pek mümkün değil o yüzden sen onu da bırakmanın zamanına kendin karar verirsin ben pek zorlamayı düşünmüyorum çiş konusunda da ne zaman istiyosan o zaman tam anlamıyla çöz bu işi canımın içi senin paşa gönlün ne istiyorsa onu yap:) Bu gün Yılmaz Erdoğan'ın çok güzel bir sözünü okudum kadınlar aşık olmak istedikleri adamı doğururlarmış sanırım ben de sana aşığım:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder