bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

4 Ocak 2011 Salı

2 Ocak İlk Saç Kesimi

Son zamanlarda saçların çok uzayıp önüne gelince saçlarını uclarından ve birazda yanlarından aldıralım dedik babanla. 2 Ocak günü kahvaltıdan sonra Palladıum'a gittik güya bebek kuaförüne gittik baştan her şey çok güzeldi oyuncaklar her yerde, tv açık caliou var her şey düşünülmüş ama sen makası görünce kıyameti kopardın babanla ben seni tutamadık elim kolum ağrıdı babanın da aynı şekilde . Bir daha söz veriyorum banyoda ben kesicem saçlarını yamuk olsun banane ben seni böyle uzun saçlı çok seviyorum gittiği yere kadar da böyle uzun saçlı olacaksın lülelerine bayılıyorum parmaklarımı sokuyorum arlarına ama önden çok uzayınca sen de rahatsız oluyorsun ama daha kesinlikle o kadar ağlatmam seni o yüzden bundan sonra berberin Ceylan Kuaför:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder