bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

4 Ocak 2011 Salı

İyi ki doğdun minik kardeşim...

Daha dün gibiydi dicem 24 sene önceymiş ben 7 yaşımdaydım zaman ne çabuk geçiyor annemi çok korkarak hastaneye göndermiştik gece boyu gözüme uyku girmemişti ertesi gün kardeşin oldu dediler tabi o zaman kardeşin bu kadar güzel bir his olduğunu bilmiyordum bir kaç gün sonra eve yumuk yumuk bir pamuk geldi.Zamanla büyüdü üniversiteli oldu bitirip avukat oldu sonra teyze oldu şimdi de nişanlı oldu:)) zaman su gibi akıp geçiyor ben çok şanslıyım senin gibi bir kardeşim olduğu için zamanla aramızdaki yaş farkı da kapandı sen ben oldun ben de sen canım kardeşim iyi ki doğdun benim canım oldun...

2 yorum:

  1. aman allahım bu kız ne zaman bu kadar oldu. annenle bize geldiklerini hatırlıyorum, küçücük hallerini. yaşlanıyoruuuz :))
    çok selamlar sevgiler, hepinize...

    YanıtlaSil
  2. kızım bizim bıdıklar bile büyüdü adam oldu:...)

    YanıtlaSil