bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

9 Şubat 2011 Çarşamba

27.ay

Bu ay pek bir sosyalleştin birden değiştin eskiden bir ortama girdiğimizde hemen babana veya bana sarılırken bu ay özellikle tanıdığın insanlar teyzelerini,arkadaşların :)(Naz,Poyraz,Kerem),Tameri,Ebruyu görmekten o kadar haz alıyorsun ki kendini şekilden şekile sokuyorsun.Hele de Naz bize geldiğinde veya biz gittiğimizde kudurukluğun son boyutlarındasınız.Hep bu günler gelsin istemiştim geldi çok şükür Naz'la iyi anlaşıyorsunuz arada paylaşılamayan bir oyuncak olduğunda çığlık çığlığa oluyosunuz ama o kadar olur.O kadar arkadaş seviyosun ki geçen pazar balık yemeğe Tarabya'da Cundalı Hasan'a gittik bizi bıraktın direkt yan masada 18 aylık bir arkadaşın vardı oraya konuşlandın. Bir de arkadaşının babasının kucağına oturdun tam 2 saat kalkmadın valla ben hem huzursuz oldum onları rahatsız ettik diye hem de ne yalan söylim sosyalleşiyosun diye de sesimi çıkarmadım. Zaten onlar da rahat olun oturuyor sadece deyince daha da rahatladık. Arkaaaşım Arkaaaşım diye koşturup durdun çocuğun peşinden onun uçağını çok sevdin diye baban sana söz verdi hemen ertesi gün uçak aldı.Bu ay özellikle hediyeden pek bir anlar oldun hediye almaya bayılıyosun herkesin ne aldığını tek tek söylüyosun.Kimin ne aldığını kesinlikle unutmamakla birlikte sürekli tekrarlıyosun.Mesela Ananen basket potası aldı sürekli anane bayket aldı diye dolanıyosun.Özellikle cümle kurman baya bir arttı bu ay bizi çok şaşırtan kelimeler kullanıyosun bazen papağan gibi tekrarlıyosun. Hayvanlara bayılmakla beraber en söylemeni sevdiğim hayvan agaç gakan:)fil,zürafa,zebra hepsini biliyosun renkleri tanıyosun. Allahtan hastalığımız geçmek üzere arada öksürüyosun o kadar.Doktora gitmekten çok etkildendin heralde ben telefonla konuşurken telefonda kim olursa olsun telefonu istiyosun 'Doktoya gittim şekey veydi' diyosun:)Sayılarla aran çok iyi eve sipariş veriyorum kredi kartımın şifresini ezberlemişsin sana girdirtiyorum ama bağırman pek hoş olmuyo tabi :)herkese deşifre ediyosun kartımın şifresini ama Demir bu çok gizli bir sır dediğimde de sessiz sessiz söylüyosun sayıları çok tatlısın.Bu ay hastalıktan çok kilo verdin azar azar yemeğe başladın.Favorin pilav köfte ve geçenlerde Efsun Teyzenin keşfettiği Tiremusu.Salatalık yemeğe bayılıyosun sebzeleri zorla yiyosun bu ay hastasın diye hep sevdiğin şeyleri yedirmeye gayret ettik çikolata bile verdik.İlk defa gündüz benden süt istedin normalde sadece gece içiyosun hastayken gece de içmek istemedin.Caliou hayranlığın devam etmekle birlikte bu ay Mickey Fareye de bayılıyosun. Tabi Mickey fareyi söylerken 'S' harfiyle söyleyip bir de toplulukta bağırınca seni nasıl susturucamı bilemiyorum:)Mickey Fareli kilot aldım üzerinde başka bir şey giymek istemiyosun sürekli onu görecekmişsin.Bir de akşam yumurcakta koyun çıkıyor ona bayılıyosun.Tuvalet alışkanlığın fena gitmiyor biz bu işi 1 hafta da çözenlerden değiliz gündüz bezlenmiyosun sadece uykularda ama uykulardan genelde de ıslak kalkıyorsun bu ay özellikle kaslarının daha da geliştiğini farkediyorum 6 saat kadar çişi tutmayı başarabiliyosun bu aya kadar biz götürürsek yapıyodun ama bu ay yavaş yavaş sölemeye başladın aparata da lazımlığa da yapıyorsun dışarıya aparat taşıyoruz. Özellikle tutturmaların sinir ağlamaların çok arttı istediğin yapılmassa ağlıyosun ben de çok sakin odayı terkediyorum genelde 2-3 dakika ağlayıp sonra hiçbir şey olmamış gibi gelip gülüyosun.Konuşman arttıkça ve cümleler kurmaya başladığın andan itibaren zaten tatlıydın şimdi bal oldun.Nice aylara minik aşkım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder