bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

14 Şubat 2011 Pazartesi

Bir yerde yanlış var ama nerde???

Annecim 27 Kasım'da ilk kez kakanı lazımlığa yaptığından beridir bezsizsin bezsiz olmaya ama bir türlü çözemedik çişi kakayı be oğlum.Çünkü çişin var mı sorusuna hep aynı cevap çişim yok diyosun ama her seferinde çişin oluyor sonra çişim varmış diyosun.Yapılacak her şeyi denedim ama ben otutturunca sorun yok direkt çişini yapıyosun tabi oturmamak için binbir takla attıktan sonra oturup eskiden çok beklediğimiz çişi hemen yapıp kalkıyosun ama ben seni oturtmassam senin söylemeni beklersem ki bunu da denedim 3 gün altına yaptın. Bu inatlaşmak da ne diye bu kadar çişim yok diyosun onu da anlamıyorum. Sonuçta bez olayı artık yok bu sevindirici ve biz götürürsek okey ama niye sen söylemeyiyosun veya ne zaman söyliceksin??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder