bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

12 Şubat 2011 Cumartesi

İLKLER:))

Annecim o kadar hızlı büyüyorsun ve bu büyüyüşte beni o kadar çok şaşırtan şeyler yapıyorsun ki unutmadan yazmak istedim. Geçen çarşamba seni gece yengende bırakıp sinemaya gittik.Çok hoşuna gitmiş gibi gözüksen de seni almaya geldiğimde bana küstün benimle gelmek istemedin. Biz ise seni bıraktığımız zaman inan o kadar da rahat değiliz bir de biz seninle bir şeyler yapmaktan o kadar çok zevk alıyoruz o kadar kaptırıyoruz ki kendimizi bir bakıyoruz sinemaya gitmiyoruz ki senin annen-baban tam bir sinema tutkunudur.O gece seni bıraktık önce pizza keyfi sonra sinema keyfi yaptık. Film Aşk tesadüfleri severdi ortalama bir film olmakla birlikte fena değildi işte.Bir sonraki gün iş çıkışı yengene seni almaya gittiğimde önce gelmek istemedin sinemadan senin için aldığım feneri gösterince ancak kanıp geldin.Arabaya oturur oturmaz da ilk dedikodunu yaptın:)Yengenin oğlu Cengiz ve karısı Melike için Annee Cengiz Melike'ye bağırdı dedin:) Sonra eve geldik ben hapşırdım 'ÇOK YAŞA' dedin.Demircim gerçekten çok şaşırtıp çok da güldürüyorsun bizi.Bu aralar yeni bir huy çıkardın mesela su, suyu illa annem verecek kıyafetleri babam giydirecek babası illa tuvalete götürecek eğer dışardaysak ve baban da yoksa kimsenin elinden hiç bir şey yemiyor içmiyorsun.Dönüşümlü olarak anne yapacak,yenge yapacak veya baba yapacak tutturmaların oluyor. Dün Palladıum'a gittik düne kadar hiç patates kızartmasını yemeyen sen dün ilk defa bayıla bayıla yedin. Şimdi de gündüz seninle saat 1'de yattık ben 3'te kalktım .Son zamanlarda bana en çok keyif veren şey bu seninle uyumak... fırın patates gibisin hele o elini suratıma koyup beni sevmen yok mu ne kadar yağım varsa eiyordur heralde.Biraz önce Anne deyip yanıma gelince ben kortum. Demir anneyi korkuttu dedin.Bu konuştuğun cümleler yeni cümlelerimiz. Konuşmaya başlayınca daha mı tatlı oldun ne:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder