bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

13 Eylül 2011 Salı

34 aylık minik yakışıklı

Minik kuşum nasıl tatlı oldun bu aylarda inanamassın sürekli soru soruyor her şeyi merak ediyorsun.Üst üste hiç sıkılmadan uzun uzun sorular soruyorsun griye hala gari diyorsun cami cem abiydi değişti cami oldu kahverengiye kaveve sincapa simcak diyosun ama bu ayında özelikle okulda ne olup bittiyse uzun uzun anlatıyosun sana doyamıyorum seni çok özlüyorum akşam gördüğüm o 2 saattede hep bir koşuşturma oluyor yemek çamaşır vs gibi o yüzden haftasonlarını iple çekiyorum.Aslında çok duygusal bir çcocuksun her şeyin farkındasın Nur'un düğünü 2 kere oldu diye off bu Nur'da sürekli evleniyor dedin yorumlar süper...Bu ay yine arabaları çok seviyorsun favori çizgi filmin FİKİ FARE,Tarkanın cd si halen favorin olmakla birlikte Sezen'inde kasetini ezberledin.Okuldan çok memnunsun emziksiz kendi kendine güzel uykular çekiyorsun senin deyiminle yatmıyor dinleniyorsun. Çok uykun geldiğinde anne benim dinlenmem lazım beni yatır deyince herkes şok olsa da:) hava kararır kararmaz amin okunur okunmaz yatakta olmak istiyorsun. Bazen şımarsan da genelde 4 4lüksün.Emziği bıraktığımız bu günlerde halen kapını kapattırmak istemiyorsun biz de kapatmıyoruz.Öküsürüklerin devam 2.5 yaşına kadar hiç antibiyotik kullanmayan sen artık antibiyoriklerini saymayan ben...sen iyi ol da her şey boş Bize bir şey anlatırken BAK diye başlıyorsun söze..Bu cumartesi 1 haftalığına tatile gidiyoruz Kemer'e umarım iyi vakit geçiririz sana da bize de iyi gelir can oğlum nice aylarına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder