bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

24 Eylül 2011 Cumartesi

Demir Kemer'de

17.09.2011 sabah 7 de kalktık uçağımız 10:00 daydı önce arabamızı Naz'lara bıraktk sonra uçağa bindik. Uçakta önümüzde seninle aynı yaşlarda adaşın vardı.Valla Demir'cim onu görünce senin benim oğlum olduğun için bir kez daha şükür ettim. Tanrım çocuk bütün uçağı ayağa kaldırdı sen onla ilk 5 dakika oynadın sonra uykum geldi deyip uyudun ama o çığlık çığlığa ve annesini sürekli tekmeliyo anne sakin sadece yapma diyor. O sırada sen de uyuduğun ve onun sesinle uyanmanı istemediğim için senin oyuncaklarından verdim ona şeker,jelibon verdim sustu.O an annesine gerçekten fena uyuz oldum.Çocukta hiç bir kabahat yok bu tür durumlarda ben anneye bakıyorum özellikle 1 saatte biz bile sıkılıyoruz bazı anneler çocuklarını büyük insan kategorisine koyup onların hayatını kolaylaştıracak şeyleri yanlarına neden almıyorlar gerçekten anlamıyorum neyse sen mışıl mışıl uyu diye ben kendimi feda ettim bebeğim:)Aslında biz babanla tatilköylerini sevmeyiz bize göre değil sesli gürültülü yerler hele animasyon inan kaldıramıyoruz.Ama senle rahat ederiz diye Kemer Club Holiday'i seçtik.Odamız çok güzeldi bahçesinde piknikler yaptık gözlemeci kadınların açtığı gözlemelere bayıldın bahçemizde babanla bol bol top oynadınız hamak keyfi yaptık.Seni havuza değil denize sokmayı tercih ettik tabi ama sen havuzu daha fazla seviyorsun.Denizin tuzunu sevmedin su yuttun su yutunca anne konuşamıyorum demen çok komikti:) sonra öğrendin su yutmamayı tanrım burnunda meğer ne sümük varmış bütün sünüslerini boşalttık:)Kocaman oyun parkında güzel güzel oynadın.Çok sağlıklı ve güzel yemekler yedin.Akşam miniclup'a götürdük biraz çekingen davrandın sonra dans ettin sabahları senle ben erken uyanıp bahçede biraz takılıyorduk sonra babanı da uyandırıp kahvaltıya gidiyorduk sonra 12.30 a kadar deniz kenarında kumlarla o kadar güzel oynayıp denize o kadar güzel alıştın ki anlatamam.Sonra öğle yemeği sonra ailecek uyku 3 saat:) sonra gözleme ayran keyfi senin isteğin üzerine havuz ve kaydırak keyfi sonra sen park istersen park ,dans istersen dans ne istersen onu yapıp kapanışı denizle yapıp eve gidip duş alıp akşam yemeği sonra odaya 8-9 gibi gelip seni yatırıp babanla hamak keyfi yapıyorduk.Çarşamba sabahı deniz kenarında uyudun biraz terleyip rüzgarda kaldığın için heralde ya da Antalyanın mı havası iyi gelmedi anlaşılmaz öksürük nöbetin başlayıp kitlendin hem de ne kitlenme.Açıkcası şu öküsürük sorununa artık tamamen bitkisel çözüm aramaya karar verdim uygulamaya geçtim bile salı günü yaptığım damla sakızlı zeytinyağlı karışımı sana verdim çarşamba öküsürüğün başladı perşembe inanılmaz arttı o günde çok yağmur yağınca babanla dedik ki hadi dönelim İstanbul'a bu kadar yeter hem sen o kadar öksürürken rahat denize giremicektik hem de Cuma ve Cumartesi Antalya'yı yağmurlu gösteriyordu uçak biletini cuma 9.35'e alıp döndük döndüğümüzde seni okuluna bıraktık biz de babanla sinemeya kaçtık 2 saat sonra sensiz yemek yemeyelim seni hemen okuldan alalım dedik ve aldık ve sana senin aşık olduğun kepçe arabalardan alıp süpriz yaptık öksürüğün çok azaldı ya yaptığım karışım iyi geldi ya da Çekmeköy'ün havası bilemiyorum ama bence kesin karışımdan baban odandaki buhara bağlıyor ama gündüz de az öksürmeğe başladın umarım şu karışım deva olur bize.Bu tatilde bir kez daha ne kadar büyüdüğünü anladım sabahları hiç yemediğin ya da okulda yeyip bize göstermediğin haşlanmış yumurtayı bir güzel yedin ki hiç yemediğin domatesi, zeytini, zeytinyağlı fasulyeyi ne diimki gayet uyumluydun.Yaklaşık 1 ay öce Iphonedaki kedi aşkına gelip ekranı o kadar kötü çizdin ki cezalıdın ama tatilde cezanı kaldırdık Iphone da kediye köpege oyunlara doydun.İlk 2 akşam yatağa çiş yaptın sanırım yine değişiklik sevmedin ben de pedagogun bize öğrettiği yöntemle çözdüm sana dedim ki bu bizim sırrımız odayı kontrole gelecekler ben saklıcam bu çişli yatağı ama sen de bana çişlerini söyliceksin ne istiyorsun benden dedim AUDİ dedin 5 günü bir kağıda yazdık 5. günün sonrasına bir AUDI çizdik bu uygulama çok işe yarıyor söylediğin günleri karaladık yarın son günün gayet iyi gidiyoruz sabah da kuru kalkarsan senin istediğin açık mavi Audi senin miniğim...Sanırım bu son tatil köyü tatili oldu canım benim daha nice güzel tatillere birlikte inşallah...