bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

16 Eylül 2011 Cuma

Düzen meraklısı oğlum..

Annecim doğduğundan beri pek değişiklik sevmedin ve genelde değişikliklerde bizi protesto edip altına yaptın şu sıralar bunlara bir yenisi daha eklendi.Önceleri Geceleri 8'de uyumayı sevdin düzenin bozulunca çığlık çığlığa ağladın.Kreşe ne zaman ki başladın yaklaşık 1 ay altına yaptın evi bırakmayı protesto ettin. Emziği bıraktık sonraki 1 hafta altına yaptın yine bir protestoo daha yaşadık.Dün ve bu gün geç kaldım akşam seni almakta önceleri ondan zannettim çünkü okulda ben tek kaldım dedin aşkım benim nasıl üzüldüm anlatamam ama napalım şu İstanbul trafiğini..Ama bu gün anladım ki yine bir değişiklik olmuş okulda ve sen bu değişiklikten hiç memnun kalmamışsın daha önceki öğretmenin Eda'ydı şimdiki öğretmenin Neslihan daha önceki sınıfın fıstıktı şimdiki sınıfının adı fındık anladık 2 gündür altına yapma sebebini yarın tatile çıkıyoruz hepimize iyi gelir inşallah minik kuzu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder