bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

27 Ekim 2011 Perşembe

29 EKİM:)

Annecim bu gün okula seni almaya gittiğimde öğretmenlerin Demir yarın şiir okuyacak annesi 11'de 29 Ekim'i kutlucaz Demir de sınıfının şir okuyanı dediler o zaman uyduruk bir tane okucaksın zannettim ne yalan söylim:) arabada okudun şiirini dondum kaldım hemen ailenin bütün bireylerine okudun nasıl da grurlusun nasıl da onurlusun sanki 29 Ekim'in ne demek olduğunu anlamını biliyormuş gibi kendinden geçiyorsun bayıldım,heyecanlandım,onurlandım,gurulandım seni çok seviyorum minik kuzum İŞTE ŞİİRİN:) 29 EKİM En güzel günümüzdür, Demokrasi ürünüdür, Atatürk’ün eseridir, Yirmi Dokuz Ekimler. Vatandaşın hür sesi, Vatanımın neşesi, Kucaklıyor herkesi, Yirmi Dokuz Ekimler. Cumhuriyet kuruldu, Türk’ün sesi duyuldu, Törenlerle kutlandı, Yirmi Dokuz Ekimler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder