bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

9 Ekim 2011 Pazar

35 aylık KISA SAÇLI İRKEK:))

Annecim 35. ayına kısa saçınla gireceksin inşallah. Bu cumartesi artık çok uzayan saçların için 2. kez berber denemesi bu sefer Palladium'daki çocuk kuaförü yerine E-BEBEK'in kuaförüne gittik rüşvetini alt kattan alıp 2.kata çıktık tabi koltuk mercedes olunca hemen oturdun abi hemen şimşek mc queen dvd sini koydu pelerini takmayınca her tarafın saç oldu ama ben razıydım daha önce başarısız saç kesimi yüzünden baban kesmişti çünkü saç kesiminden inanılmaz korkuyordun hala ayak tırmaklarını kestirmiyorsun okulla birlikte el tırnaklarını kestiriyorsun yani canın çok kıymetli aldığım oyuncakla oynarken abi bir güzel saçlarını kesti.Sonra aynaya bakıp anne bak babam gibi oldum dedin!3 yaşına 1 ay kala gerçekten o kdar hızlı geçiyor ki zaman sağlıkla geçsin ama bir taraftan da büyüyorsun be oğlum dünkü saç kesiminden sonra(08.10.2011)özellikle tam bir erkek olup çıktın bu gün okul çantani karştırırken bir de ne görim ev ödevin var bu gün de seninle ilk ev ödevin olan uygun daireleri eşleştirmek ve boyamayı başarıyla tamamlayıp çantana koyduk.Seni izlemeye senle konuşmaya doyamıyorum giderek iyice arkadaş oluyoruz.Bu ayında biz bir aileyiz di mi sıklıkla sorduğun soru bir de erkekler ve kızlar hakknda genelleme yapmaya bayılıyorsun. Erkekler kravat takar kızlar takmaz kızlar toka takar erkekler takmaz gibi.Özellikle bu ay büyümeğe taktın bu da benim işime geliyor uyumalıyım dinlenmeliyim büyümeliyim çok yemessem büyüyemem gibi bu kelimelere bayılıyorsun ve büyümek için uyguluyorsun. Odanda vakit geçirmek çok hoşuna gidiyor dışardaysak koşa koşa odana gidiyorsun anne ben odamda oynıcam diyorsun bu da benim çok hoşuma gidiyor. Genelde koyduğumuz kurallara uyuyorsun tabi bunda da bizim seni yetiştirirken dikkat ettiğimiz noktalar etkili oldu diye düşünüyorum. Babanla benim ayrı şeyler söylemememiz hep aynı dilde konuşmamız hayır olan şeylerın de gerçekten hayır olması yani hayırı yalama yapmayışımız.Dışarda sana bir şey alacakken önceden 1 tane şey alıcam onun da parasına bakıcam eğer parası bize fazla gelmiyorsa alıcaz diyorum tamam diyorsun bu akşam sana bir şey alalım gel dedik kırtasiyeye girdik beğendiğin şey 4 TL idi baban bir tane daha alabilirsin dedi hayır baba 1 tane alma hakkım var benim dedin nasıl ama nasıl tatlısın anlatamam. Öküsürüklerin devam bal limon coldmixe serum fizyolojiğe devam ilaç vermiyoruz umarım böyle atlatıcaz 3 yaşına 1 ay kala gelişmeleri bunlar 3 yaş kutlamalarını da yazmak için sabırsızlanıyorum sağlıkla inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder