bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

22 Mayıs 2012 Salı

ANNELER GÜNÜ...

Annecim gecikmeli de olsa ANNELER GÜNÜ yazımı yazıyorum. Bu anneler günü benim için daha da özeldi çünkü sen Anneler Günü olduğunun farkındaydın daha 1 hafta önceden başladın anne ben sana süprizler hazırlıyorum bir de babana benim için anneme hediye almayı unutma diye defalarca uyardın o cuma eve okulda yaptığın melek annem Ceylan kurabiyesiyle gelip anne bu senin hediyen aç hemen yiyelim sen de bir parça alabilirsin dedin!Ben oğlum ben bunu saklamak istiyorum dediğimde o saklamak için değil yemek için dedin açıp bir güzel hediyeni yedin:) sonra bana kalp şeklinde hazırladığın zarfı ve resmi verdin oğlum resimde ben niye bu kadar koca kafalıyım dediğimde sen saçını görmüyor musun babamda ve ben de öyle saç yok ki dedin! Her Anneler gününde 5 sene önce kaybettiğim en yakın arkadaşım Nilcan'ın çocukları ve annesi ve diğer böyle anneler ve çocuklar aklıma gelip burulsam da sana sahip olduğum için ve annem de sağlıklı sıhatli olduğu için binlerce kez şükürler olsun hepimizin anneler günü kutlu mutlu olsun canım oğlum ve canım annem iyi ki varsınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder