bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

11 Nisan 2010 Pazar

17 aylık olduk

Küçük miniğim tam yaz geldi derken yine hava soğudu.Bu Haftasonu da baya hareketli geçti geçen perşembe deden Ünyeden geldi ananen de burdaydı tam şenlik olduk yani.Cuma günü iş çıkışı ben annemi babamı ve nazı Göztepeden Nur Teyzenin evinden aldım.Bize geldik sen onları görünce çok sevindin birileri bize geldiğinde çok seviniyorsun ama biz birine gittiğimiz zaman yabancılıyosun.Beraber yemek yedik sen 8'de yattın ben seni 8'de yatırıyorum diye tepki topluyorum ama çok güzel bir düzen oturttuk eğer geciktirirsem sen çok huysuz oluyosun ben de kendi zevkim için seni huysuz etmek istemiyorum bu gün 17 aylık oldun biz de heralde 17 aydır 8'den sonra dışarı çıkmıyoruz aslında biz seni yengene falan bırakabiliriz ama seni mutsuz etmek istemiyorum çünkü seni bir kaç kere bıraktım çok mutsuz aldım gerçi o zaman küçüktün ama yine de ben rahat etmiyorum.8 oldu mu biz koşa koşa eve geliyoruz seni uyutup yemek,çay,dvd keyfi yapıyoruz sen de huzurlusun biz de. Allahtan bu konuda babanda benim gibi çok titiz o yüzden senin uyku düzenine çok özen gösteriyoruz.Neyse cuma günü bizim naz çılgın çılgın bağırınca uyanıp biraz ağladın sonra tekrar uyudun onlar da kalktılar, bu arada Ünyeden gelen kasap köfteye bayıldın:)Bu haftasonu genelde bardağı eline verdim kendin su içtin cam bardaktan su içince korkuyorum napim ama sen de böyle su içmeye bayıldın o yüzden izin veriyorum artık. Cumartesi kahvaltıya hepberaber yine İstinye'de Fishvar'a gittik bebekli olunca belli fiks yerler belirliyosun kendine rahat edebildiğin genelde oralara gidiyosun tatlım senin uykun geldi uyuttum ben de ama yine tepki topladım:)valla kimse kusura bakmasın ama sen huzursuz huysuz ağlayınca ben nasıl kahvaltı yapim?? sen dışarda biraz zor uyuyosun baban ve ben dönüşümlü olarak uyuttuk sonra herkesden geç kahvaltı yaptık ama inan bu baban veya benim için hiç sorun değil çünkü önce senin huzurlu olman önemli sonra yeniköyde yürüyüş yaptık daha sona Efun Teysene gittik akşam yemek yedik baban maçın ilk yarısını izledi babanla gözgöze geldik biz kalkalım dedik ordakiler biraz daha kalmamızı istediler ama 8'e geliyordu saat ve biz saati geciktirdikçe sen kabağa dönüşüyorsun:)
Pazar Beykoz balıkcısında kahvaltı yaptık sen yine mışıl mışıl uyudun bu gün biraz huysuzssn sanırım diş çıkarıyosun dişlerin çok fena aşkım kabarık şişkin diş etleri hepsinin ucu çıkmış hemen hemen, onları gösterip ağlaman içimi parçalıyor...Kahvaltıdan sonra Carrefour'a gittik dedene ciciler aldık ha bu arada unuttum Perşembe akşam dedenin doğm günüydü senle beraber mum üflediniz deden sen ve nazla çok mutlu:)nice senelere babacım. Babama Bjk Store'dan çok güzel bir sweet aldık ama olmadı ve bu gün kahvaltıdan sonra değiştirip eşofman aldık sen de mağazadaki topları alıp yerlere attın.Tatlım baban hasta galatasaraylı ben beşiktaşlıyım ama seni zehirlemek istemiyorum.Baban da çok galatasaraylı olmanı istyor o konuda esnek bıraktım eskiden daha hastaydım şimdi çok takip etmiyorum.Neyse hediyemizi değiştirdikten sonra Efsun Teyzenlere geçtiler 8'de otobüsleri vardı hayırlısıyla gitsinler daha uzun seneler onlar gelsin biz gidelim aile olmak güzel şey minik aşkım.
Onları yol ettikten sonra eve geldik aman allahım sen de bir enerji düz duvara tırmanıyosun bir de bu aralar öfke nöbetlerin çok, ben de gayet sakinim pek oralı olmuyorum senin dikkatini başka şeye çektirmeye çalışıyorum.Baya bir boğuştuk benim üstümde zıplamaya tepinmeye bayılıyosun.Hala bir ayar yapıp fotoğraf makinesi alamadım çok tembelim eski resimlerle senin blogunu kandırıyorum canikom ama bu hafta alacam çünkü bencillik yapim benim pazar doğum günüm ve senle resmim olsun istiyorum bol bol çekinicez inşaallah pilli fotoğraf makinesi almak istemiyorum şarjlılar da biraz pahalı neyse katlanıcaz artık senin büyümeni anı anına çekmek gerekiyor çünkü çok çabuk büyüyorsun insan nasıl zaman geçiyor anlamıyor.Ama o kadar sevimlisin ki anlatamam Naz'dan pek hoşlanmıyosun çünkü abla tripleri yapıp seni sıkıştırıyor sen de itiyosun direkt benim kucağıma atlıyosun sinirlenip Naz'a bir sesler çıkarıyosun çok komik bir de resmen şikayet ediyosun Naz senin odana gidip bisikletine bindiği zaman hemen bana geliyosun annnnnnnnneeeeeee tıtktıtktııkk bir sürü anlamadığım şey söylüyosun:) sonra benim elimde tutup Naz'ın yanına götürüyosun biraz ilgi üstünde olduğu zaman artist artist yan bakışların var süper çokk tatısın bebeğim çok ...yarın yine pazartesi ve yine uyandığında biz yokuz bana yine küsme olur mu aşkım her şey senin için....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder