bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

13 Nisan 2010 Salı

haftaya başlarken...

Annecim dün itibariyle yeni bir haftaya başladık,dün akşam işten çıkınca uzun zamandır kestirmek istediğim ve kestiremediğim saçlarımı kestirmek için kuaföre gittim babacınla konuştum o erken geldi seninle ilgilenmek için malum bizim buralar akşam çok esince baban seni çıkartmamış dışarıya annene saç kesimi manikür iyi geldi gelir gelmez yedim seni resmen boğuştuk öptüm öptüm yine öptüm sonra uyku vaktin geldi yattın.Biz de EZEL 'i izledik uyuduk. Bu gün işten çıkar çıkmaz koştur koştur eve geldim sana bu öğlen yeni bir suluk aldım çok sevdin elinden bırakmıyosun.Akşam gelince seni hemen dışarı çıkarttım kayak'a bayılıyosun tahtiravalliye de ama niyeyse salıncağı sevmiyosun çocukları izlemeye özellikle abileri izlemeye bayılıyosun kendi yaşıtlarını sevmiyorsun,kedilerin peşinden koşturuyosun köpekleri de çok seviyosun bu da benim çok hoşuma gidiyor sitede iki tane kazımız var eh be oğlum peşinden koşuyosun onlar seni gagalıyor aynı boydasınız nerdeyse bir şey yaparlar diye korkuyorum sana bakıyorum maşallah hiç gok gok tan yani senin deyminle gok gok bizim dememiz kaz:) korkmuyosun.Yarın 11'de sana bir kardeş geliyor Nazlı ve Furkanın Oğulları Arda minik Arda sağlıkla gelir inşallah.Nazlı Teyzenle 5 aylıkken onları ziyaret etmemizden kalan bir foto buldum yanda ekledim sen de Ardayla bizim Nazlıyla ve Furkanla olduğumuz kadar yakın olursun iyi arkadaş olursunuz inşallah şimdi sen uyudun ben de internet keyfi ve aşk ve ceza keyfi yapıyorum....
Bu arada minik kuzum öğrendim ki babacın senin için günlük tutuyorr:) o kadar güzel yazmış ki senin ve benim hakkımda burda yayınalayalım dedim herkesin görmesini istemiyorum o üçümüzüe özel dedi greçekten çok özel bir baban var tatlım kıymetini bil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder