bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

18 Nisan 2010 Pazar

İyi ki doğdum iyi ki doğurdum:)

Canımın içi minik oğlum bu gün benim doğm günümdü baban ve sen yanımda olduğunuz için nasıl şanşlıyım bilemessin.Cumartesi kalktık kocaman bir kase peynirli yumurta yaptık
beraber içine ekmek ve süt koyuyorum bir de danonenin yoğurtlarından koyuyorum bayılıyosun.Ama onu yiyince başka bir şey yemedin tüm gün.Sonra seni uyuttum kendimde uyudum tam 2 saat uyumuşuz benim için süper oldu kalktığımızda 12.30 olmuştu markete gittik seninle beraber marketin yanında oyuncakçı vardı sana kocaman bir kamyon legolarla dolu:) bir de kumda oynaman için kova ve kalıplar aldık sonra Müge Teyzeini aradık sonra Acıbademe onu almaya gittik Müge Teyzen sana kocaman bir uçak almış ama ben de sana çok fazla oyuncak aldığım için daha sonra çıkartmayı düşünüyorum sonra hepberaber Özgürlük Parkına gittik yanlız hava bir yağdı bir açtı tüm gün biraz huysuzdun ağzın çok fena dişler her yerden çıkıyor gün boyu yeni aldığım oyncaklarla oynadın ve kedileri koşturdun annecim kedilerin bıyıklaını çekiyosun üstüne binmeye çalışıyosun yazık hayvanlara sana bir şey yaparlar diye korkuyorum ama senin hiç korkun yok üstlerine atlıyosun bizim çocukluğumuzda elmayra vardı çizgi film ordaki kız hayvanları severken bir sıkıyodu gözleri fışkırıyodu hayvancıkların sen de öylesin:))). Günün bombası sana mısır alıdğımda mısırı hatırlayıp çıldırmandı en sone 7 aylıktın mısıra bayılıyodun herkes bana kızıyordu boğazına kaçar verme diye ama ben sana koca mısırı veriyodum sen de afiyetle yiyodun yine aynısı oldu ve sen yine koca mısırı yedin hatta sonra suyunu emdin:)aynı annen gibisin.Babacın işten geldi seninle biraz oynadı biz de Müge Teyzenle çayımızı yudumladık sonra ben seni babana verdim ben de Müge Teyzeni bıraktım baban lostun yeni bölümlerini almış seni uyuttuk onları izledik:) Babacın bir gün önceden senin için bana aldığı hediyeyi ve kendi hediyesini verdi ikisi de çok güzel zevkle takıcam babacın notlar yazmış digital çerçeve almış senin fotolarını yükledik süper oldu yav:)Pazar kalktık caddeye gittik madoda kahvaltı yaptık köy kahvaltısı:)) bu gün daha huzurluydun sonra seni uyuttuk caddede turladık sonra bana alıdığınız hediyeler büyük geldiği için carfura gittik değiştirdik çılgınlık yapıp tekrar caddeye gittik ama yanlış seçim yapıp benzine gittik tabi fener - beşiktaş maçı vardı seninle benzine gitmek pek de doğru bir karar değilmiş nedense yasak olmasına rağmen insanlar sigara içiyorlardı yarım saat otrduk kalktık eve geldik babacın maçı izlerken biz de senle oynadık sonra pastamı kestik iyi ki varsınız iyi ki benimlesiniz her şeyimsiniz.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder